/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
AVI filer
Fra : mango
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 17-09-02 10:18

Hvordan,hvorledes, kan jeg afspille avi-filer (videoér) jeg har prøvet at downloade et program der skulle afspille dem, men skærmen bliver bare helt sort når jeg prøver, det bliver den ved med, så længe filmen kører, derefter viser den bare fremviseren, altså den hvor man kan starte, stoppe osv. men filmen vil den ikke vise, kun lyden.
Jeg har ikke meget forstand på det her, men håber aligevel der er hjælp at hente, og skriv det venligst så simpelt så muligt...
Mange håbefulde hilsner

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 60 point
Dato : 17-09-02 10:25

Hej Mango,

du ka' downloade og installere nimo's codec pakke... -->
http://www.btinternet.com/~nimosiro/
den har de fleste af de eksisterende codec's, samt også de nye DivX...

hvis version 5.8, har problemer med at blive downloadet enten pga. for meget overun på serverne eller de steder ikke findes mer...

er der stadigvæk muligheden for at downloade version 5.7... -->
http://perso.wanadoo.fr/nimo/Nimo50Build7.exe

så sku' du meget gerne kunne se dine AVI filer...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 17-09-02 13:56

Tak for svaret strarup. Du er bare en nuserbassemand