/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch Maxi k
Fra : michael_30
Vist : 349 gange
40 point
Dato : 14-04-05 20:22

Hej jeg har en Puch Maxi k.....med rund kaburator.......... den kan kun kører med chokker, uden chokker går den i stå med det samme....jeg har prøvet alt muligt så som forskellige dyser 50 - 52 -54 - 56 - 58 sammen med alle fire indstillinger af nål.... sammen med forskellige indstillinger af tænding...... Er der nogen der ved hvad det kan være?......... så vil jeg være dybt taknemlig........ ps:den oser helt vildt.......

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 14-04-05 20:33

Karburatoren skal selvfølgelig gennemblæses i alle huller også dyserøret som strålespidsen er skruet i.
Og gennemblæses i de huller der er foran hvor luften kommer ind.
Og luftskruen 1 1/2 omg. ud.
Og du har ikke bøjet svømmerophænget?
Hvis det så stadig er galt, så får den falsk luft, enten ved cylinderens bundpakning eller studsens pakning hvor den er spændt på cylinderen. (Eller mangler du den?)
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : michael_30

Dato : 14-04-05 20:39

Tak for svaret pallebhansen.
Det vil jeg lige prøve at tjekke med det samme i morgen........