/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
ghetto problemer i danmark...?
Fra : 86988698
Vist : 344 gange
100 point
Dato : 14-04-05 15:12

hej... jeg skal skrive om ghetto problemer i danmark, og jeg er lidt på bar bund. jeg skal finde ud af noget med hvordan ghettoerne startede, hvad der kendetegner en ghetto, hvilke problemer der er med ghettodannelse, og hvad man kan gøre for at afhjælpe disse problemer der er i ghettoerne...! er der ikke en venlig sjæl der ude der vil giveen hånd med eller finde nogle steder hvor der stårnogle helt konkrete facts om emnet...! så ville jeg blive meget glad

på forhånd tak

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-04-05 15:56

Her er en der kender noget til omend det er i USA, er mekanismen den samme :http://www.american-pictures.com/dansk/racisme/racisme.htm

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-04-05 16:00
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 14-04-05 16:01
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-04-05 16:07

http://www.leksikon.org/art.php?n=899
udlændinge der flytter hertil fast og som ligner os og vores kultur har lettere ved at blive integreret.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-04-05 16:35

Ghetto-dannelse er vel i bund og grund manglende accept af det "nye" samfund og fastholdelse af de sædvaner man kommer fra.
Jeg er temmelig bekymret over den "udvikling" (læs tilbageskridt) Danmark bevæger sig hen mod.
Desværre lukker mange øjnene for kendsgerningerne.
Eyvind.
PS. Det er svært at være tolerant overfor intolerance.

Kommentar
Fra : molokyle