/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Anonym - proxy - fildeling
Fra : AhHaIC
Vist : 398 gange
200 point
Dato : 14-04-05 13:57

Kunne godt tænke mig at finde ud af om det på nogen måde er muligt "at være anonym" - (ikke være muligt at spore tilbage til mig) - når jeg bruger et fildeling program som fx kazaa..limewire osv. Jeg kender til nogen offifciale proxy servere man kan benytte sig af når man surfer hjemmesider... hvor man altså connecter sig til en proxyserver og derfra for tildelt en ipadresse (som alle andre der benytter sig af samme proxyserver også bruger) og derfra surfer på nettet. Det sløver tit download hastigheden, hvis man bruger dem..men hvad - man er anonym. Nogen der kender nogle public proxyservere man kan bruge til fx kazaa og nogen der aner hvordan man sætter dem op i kazaa??

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 14-04-05 14:16
Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 14-04-05 14:53

Er ikke brugbart til fildelings programmer... men tak

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 14-04-05 15:00
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-05 19:58

Du skal jo have en fysisk netaddresse for at dele filer! Med de mængder af trafik p2p genererer ville en proxyserver snart bryde sammen!