/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Scenen er din
Fra : jangchr
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 14-04-05 09:13

Hvem synger den sang i scenen er din som de viser når de reklamer for programmet;det har jeg fået besvaret(beth Hart) men jeg ville også gerne vide hvad sangen hedder?

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 110 point
Dato : 14-04-05 10:16

Learning to live....
Har mødt hende flere gange selv og kendt hende siden 90'erne...... hun er fantastisk. Hør hendes tidligere cd'er.

p.s
hvis du nogensinde får chancen fo rat se hende optræde live så gør det!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-04-05 11:32

Den stammer fra hendes helt nye CD, der hedder "leave the light on"... Titel melodien er også brandgod!

Hun synger helt ind i sjælen!

Vaxen

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 14-04-05 12:07
Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 14-04-05 12:08

Og til Vaxen....

den sang er altså KUN på special edition cd'en....

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 15-04-05 07:28

Tak for svaret frk.fidus.Jeg har fået den nye cd "leave the light on" og den er ret god og til vaxen den er ikke på den nye cd.Jeg har været inde på hjemmesiden og der kan man tage nogle vidoer ned med hende

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 15-04-05 07:42

Og til frk.fidus,jeg kan se at hun har været i Randers"Tante Olga" den 2/2 så det var en skam jeg ikke havde hørt det for jeg bor i Randers

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-04-05 11:21

øv ja... rigtig surt...

men tøv ikke...hun har skrevet kontrakt med danske sony var det vist...så vi kommer til at se masser til hende. Jubiiiiii