/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Cs- manglende TrackerUI.dll
Fra : ZappaX
Vist : 417 gange
20 point
Dato : 17-09-02 00:22

Heysa!

Min cs skriver i consolen at den ikke kan finde TrackerUI.dll !
Hvad gør filen? og hvor kan jeg få fat i den ?

MVH ZappaX

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 30 point
Dato : 17-09-02 00:34

Hej ZappaX,

hvilken version af CS kører du med?

hvis det er CS 1.5, er der muligvis en løsning i bunden af denne side... -->
http://www.ozcs.com/pnews.php?page=problems

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-09-02 14:28

"ZappaX" <ZappaX.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:rIsh9.77782$ww6.5620952@news010.worldonline.dk...
> Heysa!
>
> Min cs skriver i consolen at den ikke kan finde TrackerUI.dll !
> Hvad gør filen? og hvor kan jeg få fat i den ?
>
> MVH ZappaX
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
glem det ...det er normalt og det er vist noget med at de fremtidige
versioner vil indeholde en BUDDY-Tracker dvs. et program der holder øje med
dine venner,hvilke servere de spiller på.......

Kommentar
Fra : User

Dato : 17-09-02 16:26

Tror heller ikke det er noget egentligt problem... Får den samme besked i consolen men mit cs kører fuldstændig uden problemer....

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 18-09-02 13:35

SVAR: Skriv en mail til mig på dezzadk@msn.com så vedhæfter jeg filen til dig med instruktion

Godkendelse af svar
Fra : ZappaX

Dato : 19-09-02 12:07

Ikke dårligt Strarup, mange tak for tippet problemet blev løst.... hej hej