/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
smerter omkring navlen
Fra : pyffer
Vist : 940 gange
50 point
Dato : 14-04-05 07:40

Ved smerter lige omkring navlen hvad bør man da overveje er grunden?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 14-04-05 07:58

Det kunne være begyndende navlebrok, men jeg synes du skal spørge din praktiserende læge.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-04-05 11:24

Nu er smerter jo mange ting... er det stikkende, en dyb smerte, overfladisk smerte, er det smerter huden eller føles det mere muskulært.... Prøv at beskriv det lidt mere detaljeret... Hvornår er det opstået, eventuelt en forbindelse der er opstået med... OSV.

Vaxen

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-04-05 12:21

Kun en undersøgelse hos din læge kan fastslå hvad det præsist er!
En mulighed er blærebetændelse, så følger der nok andre symtomer med, og det er kun din læge der kan spørge ind til det

Godkendelse af svar
Fra : pyffer

Dato : 16-04-05 22:15

Tak for svaret molokyle.