/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Rette engelsk
Fra : dr0zie
Vist : 646 gange
60 point
Dato : 13-04-05 22:39

Har ca en pc skrevet side på engelsk 1/3 af den vil jeg gerne have tilpasset i den rigtige tid nogle der gider gører det?

Mvh : Dr0zie

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 13-04-05 22:45

jeg vil gerne gøre et forsøg :) (har engelsk på lærerseminariet, men jeg har da mine fejl)

Rune_Birk@hotmail.com

Rune

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 13-04-05 22:49

så er den sendt Rune

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 13-04-05 23:24

Det er hermed returneret .. nu håber jeg det kan accepteres.. jeg er dog ikke lige ekspert, men der var da et par ting jeg fik rettet..

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 13-04-05 23:26

var der ikke nogle datids fejl hvor der var skiftet fra nutid til datid?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 13-04-05 23:27

Og jeg vendte spændt på mailen, har ikke modtaget den endnu

Accepteret svar
Fra : Solmyr

Modtaget 70 point
Dato : 13-04-05 23:36

hmm

jo der var et par fejl, men jeg vil mene at det er i orden at man ændrer tid i slutnongen, da du her funderer over din fortid (i england og Danmark) og skal hente det frem til hvad du mener om dagen i dag og det valg du har truffet. Hvis alt det skulle foregå i lad os sige nutid, så ville det slet ikke lyde godt, men bare linien er holdt indtil du har afsluttet din fortælling om ligheder og forskelle, så er det fint .. og det vil jeg da mene at du har .. med de enkelte rettelser jeg har lavet.

Godkendelse af svar
Fra : dr0zie

Dato : 13-04-05 23:38

Tak for svaret Solmyr.

og mange tak her er points

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 13-04-05 23:46

Det var så lidt, jeg gjorde hvad jeg kunne.. men ofte synes jeg det er lidt svært, for i folkeskolen vil de nærmest have at man er eller bliver lige så god som en englænder .. og det kan man jo ikke

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 13-04-05 23:58

Nej, eller jo hvis man har gået på international skole eller boet i et engelsk talende land :)