/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sidste skoledag
Fra : gatethereal
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 13-04-05 20:46

Hej vi er 2 fyre på 16 år, som snart har sidste skoledag. men vi kan ikke helt finde ud af hvad vi vil være, derfor vil vi gerne have jeres hjælp. Har i nogle gode ideer til hvad vi kan være?, det skal helst være noget speciet som man ligger mærke til , og der ikke er vildt mange andre der er.

tak for hjælpen..

mvh os

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-05 20:56

Astronaut er der ikke så mange af.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-05 21:03

Den ene af jer kunne jo være H. C. Andersen og den anden "Paven"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-05 21:05

Ans - de er jo døde begge to.............men kendte er de da.

Kommentar
Fra : gatethereal

Dato : 13-04-05 22:00

argh kom nu lige med noget fedt, det skal være noget så det andre bare tænker 'WHAT THE FUCK'.. vi skal jo huske for det! hehe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-05 22:06

Aha - i vil bare fortælle de andre noget smart, som i kan huskes for.
Atomfysiker er jo flot, med mindre i glemte at lave letier.
Brandmand er nok ikke så godt hvis i har højdeskræk.
Captajn på Bornholmerfærgen lyder da smart.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-04-05 22:16

Hvad med Alfons og luder???

Det vil I med garanti blive husket for!!!!

Vaxen.....

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 13-04-05 22:49

Eller nik og gay?
eller nogen fra Zulu-holdet
eller to af jeres lærere
eller fiskere med vaders og de der grimme hatte en sweater og en gammel pibe.. (kan være for varmt naturligvis)
I kan klæde jer ud som .. (popstars)

Rune

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-04-05 22:52

Søs og Kirsten, Finn og Jakob,

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 13-04-05 22:58

Min kammerat var neger sidste skoledag... han smurte sig ind i sløringscreame fand en stor rasta paryk og malede rødt læbestift på læberne... en klase bananer i den ene hånd og et par store øreringe så er den hjemme.. så ganske underholdende ud

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 13-04-05 23:24

Hvis I klæder jer ud som dragqueens er jeg ret sikker på I vil blive husket...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-04-05 23:36

Søs og Kirsten optræder jo som mænd, så der behøver jo ikke være noget drags der

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-05 23:46

gatethereal

Hvem er det, der skal huske dig og din ven?

Er det lærerne eller "vennerne" , der er jo stor forskel på om det er den ene eller anden.

Er det det "gode" eller er det det "seje" eller i kan rende mig i r.... I vil huskes for?

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 14-04-05 11:15

En af mine bekendet havde samme problem, for han ville klædes ud som både dykker, honululupige. Han tog en langhåret paryk på, bastskørt , samt snorkel og svømmefødder................ han er stadig til grin

Mch Cirkelinedk

Kommentar
Fra : gatethereal

Dato : 15-04-05 21:18

Det er alle sammen der skal kunne huske os.. mest pga at det er et sjovt og fuldstændig latterligt kostume, det er sådan et vi skal have.. haha

Kommentar
Fra : gatethereal

Dato : 19-04-05 16:51

Er der slet ikk nogen der har flerer ideer? hehe.. der var ikk lige nogen af dem, der fangede vores interresse.

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 19-04-05 17:18

Da jeg gik i gymnasiet var der én, der klædte sig som ... ja ved ikke lige helt hvad det var, men han var kun iført staniol udenom et par stramme tights og ellers var han smurt ind i sølv glimmer over hele sin (alt for lækre) krop... Ham er der mange, der stadig sukker over...