/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Dykning i Sharm el-Sheikh/Naama Bay
Fra : kylco
Vist : 1078 gange
220 point
Dato : 13-04-05 12:36

Hej Alle jer som har dykket i Sharm el-Sheikh området. Skal en tur derned i slutningen af maj, men det bliver mest en sol og badeferie. Men håber at få et par dyk.

Kan du anbetale en Dive-shop, gerne med dansk instruktør??

Har min søn på 6 år med, er det noget vi bare må se (på land)??

Kylco

Accepteret svar
Fra : sorenw

Modtaget 220 point
Dato : 20-04-05 23:05

Hej Kylco.

Jeg har dykket med Ocean College. De havde, da jeg var der sidste år, ikke nogen dansk instruktør, men en dansk kontordame. De divemasters, jeg dykkede med var OK, nogle endda gode.

Logistiken og bådene hos Ocean Colleage fungerede fint.

Der er ikke så meget at se på land i Sharm. Det eneste, jeg synes var noget ved ud over dykningen, var en tur til Cairo.

Vh.
Søren

Godkendelse af svar
Fra : kylco

Dato : 10-05-05 15:02

Tak for svaret sorenw.

Kommentar
Fra : nemo5

Dato : 02-09-05 09:32

Hvis du er ude efter en hel fantastisk kompetent dykkerinstruktør i Sharm el Sheik, var jeg heldig at finde en som har haft over 7000 dyk og som kender området som sin egen bukselomme. Gå ind på www.sharm-divers.com, ham og hans sweiziske kæreste har dykkercenter på Halomy hotellet i Naama Bay, taler flydende tysk, engelsk og italiensk og de er smadder søde .