/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
er velfac bedst ?
Fra : freddiemercury
Vist : 558 gange
200 point
Dato : 13-04-05 09:18

jeg skal til at bygge etage på mit hus og skal udvide med 60 m2
jeg har hørt at VELFAC vinduer er det eneste rigtige at bruge, men er det nu også rigtigt, de er jo prismæssigt i top
jeg får 2 vinduer direkte mod syd, så jeg skal tage hensyn til varmen deroppe derfor skal det være nogle vinduer som kan holde solen ude.
er der andre firmaer der er at anbefale

mvh
allan

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 13-04-05 09:35

Jeg undskylder lige det er ikke velfac men VELUX jeg mener
Allan

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-04-05 10:46

Allan
Nu har du jo lavet et indslag/kommentar på din egen streng, og så kan den ikke slettes.
Fremover så kan du i tilfælde af fejl, og der ingen kommentarer er indløbet, slette dit spørgsmål igen. Herved spilder du ikke dine points. Du bør nok også henvise til dit nye indslag http://www.kandu.dk/dk/spg/64730
Du burde måske lige ofre en gennemlæsning af (venligt ment - ikke noget brok) http://www.kandu.dk/dk/faq.asp
Held og lykke med vinduerne på http://www.kandu.dk/dk/spg/64730
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-04-05 10:48

NB: Ditto kan du rette / redigere i dit spørgsmål... såfremt ingen har tilføjet en kommentar (inkl. dig selv)

Kommentar
Fra : skippersej

Dato : 29-06-05 08:45

Velfac og Velux er "næsten" fabrikat! Den første til lodret brug den anden til indbygning i tag. Begge er kvalitetsprodukter. Andre fabrikater kan sikkert være af ligeså god kvalitet, men jeg vil mene at de fleste tagvinduer er plagiater af Velux.
Manden bag Velux udviklede princippet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!