/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne Jakobsen - kig lige ind.
Fra : berpox
Vist : 413 gange
1 point
Dato : 13-04-05 00:21

Kære Arne.

Jeg har forsøgt flere gange at få dig i tale, desvære uden synderligt held indtil videre.

Jeg har stillet dig nogle klare spørgsmål i mit åbne brev til dig. ( http://www.kandu.dk/dk/spg/64342 )

Jeg anser det for yderst arrogant, at du ikke vil deltage, og svare på mine spørgsmål.

Jeg kunne let forledes til at tro, at det er fordi du ikke kan forsvare dine handlinger, og/eller at du er for fej til at indrømme og undskylde i de tilfælde hvor du har taget fejl, og/eller overfuset en kandu'er med dine ubegrundede antagelser.

Vis mig, at jeg tager fejl.

mvh berpox

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 13-04-05 00:38

Skønne spildte kræfter - du kan lige så godt hælde vand på en gås.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-04-05 00:52

>Rfou - nej - intet i livet er forgæves.

Jeg har ikke tabt hverken mod eller mæle, og jeg vil meget gerne i dialog med Arne i et (spinkelt) forsøg på at redde husfreden.

Jeg regner derfor med at din klovne-smiley er en slåfejl

mvh berpox

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 13-04-05 02:03

Åh nej - min klovnesmiley er min gode gamle hæderkronede signatur, fra den tid hvor jeg var aktiv på kandu. Altså fra før arnes tid.

Men mor du dig blot.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-04-05 07:41

>Rfou - det er helt ok. Og jeg skal nok holde mig munter

mvh berpox

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-04-05 12:19

Pladder. Jeg har jo fortalt dig én gang at jeg ikke gider spilde min tid på sådan noget mudderkastning. Og uanset hvad du siger så mener jeg stadig at det er det det er. Slut herfra.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-04-05 13:15

Det er også okay Arne, når blot du undlader at overfuse andre med dine ubegrundede beskyldninger og formodninger i et meget lidt flatterende sprogbrug, så kan du for min skyld mene hvad du har lyst til.

Jeg kan altså konkludere, at i de to nævnte eksempler i tråden, har du intet belæg for at komme med dine grove beskyldninger og meningstilkendegivelser.

Så hvis der er nogen der kommer med pladder, så må det da være dig selv.

mvh berpox

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-04-05 15:54

Du kan konkludere hvad du vil. Selvom vi to muligvis kunne føre en fornuftig samtale, kan det ikke lade sig gøre i en åben tråd på Kandu, uden at der straks kommer nogen ind og smider med mudder. Du kan jo selv checke den første tråd du åbnede for at snakke med mig. Du har ikke læst alle de tråde jeg har deltaget i og slet ikke de tråde hvor andre de seneste 9-10 måneder har overbeskidt mig. Så din mening om mig er stadig kun ½-mening. Og selvom vi kunne kommunikere via email eller MSN, har jeg jo ingen garanti for at du ikke senere vælger at offentliggøre vores kommunikation. DERFOR.

Venlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-04-05 17:28

Hej igen Arne.

For det første - jeg har ikke nogen halve meninger - er jeg usikker på min holdning, holder jeg mund, eller gør opmærksom på det. Jeg er ikke glad for mudderkasteriet - og der er en del uvedkommende indlæg i forbindelse med spørgsmålene. Det ved jeg da, men jeg er ikke så støjfølsom, så jeg filtrerer det unødvendige fra.

Du er ikke vidende om hvor meget eller lidt jeg har fulgt med i kampen både for og mod Arne Jakobsen - og ved gud, der har skam også været aldeles mange episoder (her tænker jeg specielt på svampe-sagaen) hvor du med rette kunne føle dig forurettet.
Men det berettiger dig ikke til at behandle andre så ualmindeligt uhøfligt og brovtende som du ofte gør.

Ved at kommunikere åbent, er der ikke noget du kan frygte m.h.t. offentliggørelse - her er det hele jo offentligt i forvejen. ~ en frygt der iøvrigt er ubegrundet så længe du/man ikke er injurierende og iøvrigt holder sig inden for lovens rammer.

Som sidebemærkning Arne, så jeg har været på Kandu i nøjagtig 7 måneder mere end dig, og kender også tiden fra før. Det har jeg skrevet tidligere. Den dårlige tone er ikke gået ubemærket hen, og det er netop derfor jeg gør dig opmærksom på, at problemerne meget ofte skyldes en uheldig eller malplaceret bemærkning fra især din side.

Der skal være plads til alle, og derfor vil jeg på pænest mulige vis bede dig om at i det mindste prøve at agere og reagere anderledes i dine indlæg end du hidtil har gjort. Det eneste du opnår er en hadefuld stemning mod dig og din person. Og jo længere du selv fortsætter den rå og usødede linie, jo flere hopper med på vognen.

Lunten er virkelig kort for tiden - så der er ikke plads til de store fejltrin fra nogens side!.

mvh berpox

PS: Til de der kigger med: Prøv for en gangs skyld at undlade intetsigende og modbydelige kommentarer i denne tråd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-04-05 17:33

Glem det. Du glimrer jo ved ikke at ville/kunne forstå en skid af hvad jeg skriver.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-04-05 17:36

Og SÅ kan du godt lukke de 3 tråde du har åbnet til mig. Jeg gider som sagt ikke, da der under ingen omstændigheder kommer noget fornuftigt ud af det. Du og andre har en tendens til KUN at læse mine modbydelige svar, men ikke at gide at læse hvad der har afstedkommet dem.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-04-05 19:33

Arne, det er jo noget sludder. Helt konkret har jeg henvist til 2 tråde, hvor netop DU startede ud med ubehagelighederne. Det overser du helt.

Der bliver ikke lukket en eneste tråd af mig på din foranledning så længe du ikke kan forsvare DINE angreb.

Jeg forstår udmærket hvad du skriver, og jeg forstår udmærket, at du ikke er i stand til at se en sammenhæng mellem angrebene på dig, og de angreb du selv udfører. Jeg medgiver dig, igen, at det er komplet unødvendigt at overfalde dig, ved først givne lejlighed, i tråde hvor du har optrådt nobelt.

Så Arne, om igen. Giv en ordentlig forklaring. Du fralægger dig åbentlyst ethvert medansvar for at det er gået helt skævt rundt omkring. Vær dog medvirkende til at få rettet op, istedet for evig og altid at være negativ når noget går dig lidt imod.

mvh berpox

Annuller spørgsmålet
Fra : berpox

Dato : 02-01-06 22:28

Jeg har desværre ikke modtaget et fornuftigt eller brugbart svar fra Arne, og annullerer derfor dette forsøg på en afklaring...