/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Beklager! forkert emne til tip om natur
Fra : Solmyr
Vist : 579 gange
1 point
Dato : 12-04-05 22:37

Det var netop ikke lige meningen at emnet skulle være politik..

Havde blot læst et tip og ville selv skrive et, og "glemte" at gå ud og vælge andet emne..
Beklager meget.

Rune

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 12-04-05 22:38

ARGGGHHHH!! FOR HELVEDE!!!!!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-04-05 22:39

Der er politik i alt.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 12-04-05 22:40

åhr hold da op .. her er man så venlig at beklage en fejl.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 22:40

Smukt initiativ Solmyr

http://www.dn.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-04-05 22:40

Du er tilgivet

Har forresten lige givet 5 ***** til dit tip

mvh dova

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 12-04-05 22:41

Det kan godt være, men jeg er blot dyre-natur elsker.. og synes da egentlig at det er underligt at der ikke findes en bestemt dag, hvor man tager sig af naturen.

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 12-04-05 22:43

tak tak Dova..

Jeg har såmænd også tænkt mig at prøve at gøre noget mere ved det, jeg er blot ikke så fantastisk dygtig til at formulere mig.

Ved heller ikke rigtig hvem man skal henvende sig til, men Bill Gates kunne måske sponsorere 10 millioner $ om året til et par træer hist og her..

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-04-05 23:01

1 træ...nej en hel skov http://www.skovognatur.dk/Ud/SkovensDag/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 12-04-05 23:04

Tænk.. den dag har jeg aldrig hørt om..

Den er nu heller ikke ligefrem meget i medierne..
Dog står der ikke noget om ny-beplantning.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-04-05 23:11

Noget sker der i Danmark.
I 1944, blev et kæmpeområde ved København, på Amager inddæmmet.

Der er i dag store skove, og et interessant dyreliv, som alle kan besøge.

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 12-04-05 23:13

Hvis bare man kunne få resten af verden med..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-05 23:24

forsøgsdyr - mishandel af dyr i profit øjemed - uff der er utallige eksempler - kig engang her - blot et enkelt eksempel

http://www.wspa.dk/showpage.asp?lPageID=106

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-05 23:25

ups - forkert tråd i farten - men alligevel

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-04-05 23:26

Du får lige ***** da jeg ikke fik lejlighed til at bedømme dit tips, og jeg havde ikke engang opdaget at det var en forkert kategori fy, føj, nåh men et godt initiativ Solmyr. Men lidt pudsigt at den sidste der bedømte tippet har givet 0*, måske lidt misundelse over at vedkommende ikke selv kunne komme med et så godt tips.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 12-04-05 23:27

Det er i orden.. dyr går ind under natur.. de skulle gerne for "plante" sig selv, hvis blot deres natur stadig er der til det

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-04-05 00:06

Hej Solmyr.
Jeg synes, det er fint, at tippet er under politik. Træerne - eller mangel på samme ude i naturen, har jo en del med politik at gøre. Synd, jeg ikke fik lov til at bedømme det. Så havde du fået 5 *****. At nogen giver 1 point for dit tip, siger mest om den person, der gjorde det. Måske en af dem, der kyler affald ud af bilvinduet. Men nok ikke en af dem, der efterlader deres svineri i skoven. Han/hun kommer nok ikke sådanne steder.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 13-04-05 01:03

Jernlady .. ja, det var vel egentlig en god måde at se det på.. altså jeg er nu godt tilfreds med 4 stjerner, da det også er mit første tip.. nu skal jeg bare se om jeg kan gøre mere ud af det..

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-04-05 05:32

Hej Solmyr. Hvad var det i grunden, du ville gøre noget mere ud af??
Hilsen Jette