/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Til Klumme vedr.: spg/64623
Fra : Bjarne_H
Vist : 552 gange
200 point
Dato : 12-04-05 12:13

Vedr. rigtig besvarelse: http://www.kandu.dk/dk/spg/64623

se også: http://www.kandu.dk/dk/spg/64646

og http://www.kandu.dk/dk/spg/64645

NB! - Jeg venter lige nogle dage med at lukke dette spørgsmål - så pointspild undgås!!

Bjarne

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 210 point
Dato : 12-04-05 13:09

Fed værksteds humor Humorister lever længere

og tak Bjarne fordi du værdsætter min yderst kompetente og dygtige uddybning(kopiering) af de korrekte svar som Ans og Dova gav. LOOOL

Godt vi kunne tilbagevise det hjemmestrikkede lovcrap (løgnhistorie) garneret med en moralprædiken, som ingen havde bedt om. Ud over at han mener, at skulle lave og håndhæve Kandus regler, mener han åbenbart osse, at han er berettiget til at omskrive færdselsloven som det passer ham.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 13:31

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-04-05 13:35

Ja jeg har læst og fulgt med i en del tråde / episoder (nærmest soap-episoder)

Og jeg har fået mange mange grin; men når nogen ovenikøbet også bliver belønnet for forkerte svar og konsekvensen heraf for øvrige brugere - hvis ikke nogen reagerer - så jeg synes det var godt du og andre reagerede

Jeg vil håbe på, at du og andre også vil reagere fremover, når de støder på forkerte svar - så unødvendigt tidsforbrug undgås og måske med fare for uoprettelige skader.

Hvem har ikke prøvet at klare et problem / opgave i mange timer, for så senere at få konstateret, at man var blevet vejledt forkert - der er s.... irreterende

Jeg venter til i morgen med at acceptere; men det betyder jo heller ikke så meget for dig - gu ved hvor mange point du egentligt har opsparet

Bjarne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-05 13:45

Hvor mange point jeg har opsparet LOOOL Ikke en dyt. Jeg får dem jo ikke fordi jeg ikke er superbruger. Det er med vilje jeg ikke er det. Skal ikke skydes i skoene af nogen syge hoveder, at jeg fusker med point.

Det er det, der er JOKEN i dette, og som pisser AJ fuldstændig af LOOOL

Klumme.... Can. Joke & PdH i humor LOOOL

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-04-05 14:14

OK hæver lige point - synes du fortjener dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-05 14:19

Ajiiii Nu blir han indlagt på ortopædpsykotisk afdeling LOOOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 14:26

Kan man nu heller ikke regne med færdselsloven længere?!

Det er til at græde snot over

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-05 14:29

Væn dig til det Creamy.

Her blot et lille uddrag af de love AJ skalter og valter med efter forgodtbefindende og hvornår det passer i hans kram

http://www.kaagaard.dk/love.shtml

Godkendelse af svar
Fra : Bjarne_H

Dato : 14-04-05 01:41

Tak for svaret Klumme - pas nu på med alle de gode svar og point - nogle kunne blive misundelige

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-04-05 01:51

Uha ja.. misundelse er en grim ting.. Tak for din medvirken til at hæve humorniveauet kendeligt LOOL

Klumme