/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
websearch toolbar
Fra : LoneS
Vist : 492 gange
113 point
Dato : 12-04-05 10:16

hejsa
Hvordan for man websearch toolbar ud af sin pcer
nu har jeg næsten 3 gange om dagen slette dette program fra min
tilføj eller fjerne programmer
men den kommer tilbage igen
jeg har også søgt inde på Søg og der finder den ikke nogle med det navn

Hilsen Lone

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 12-04-05 10:23

Hvilket firma har lavet den toolbar? Eller hvilken hjemmeside kommer man ind på ved at bruge den? (prøver at finde ud af hvilken toolbar det drejer sig om)

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 12-04-05 10:25

ok Harlekin

Nu har jeg lige smidt den ud igen så må jeg jo vente til den komme ind på pcer igen
det går nok ikke langt tid

Hilsen Lone

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 12-04-05 10:26

Har du noget i din "tilføj/fjern programmer" noget der hedder:
Media Access
Media Control

??

Jeg har fundet et forum med en der har samme problem som dig, og han bliver foreslået at slette de 2 programmer.
Kilde: http://www.geekstogo.com/forum/WebSearch_ToolBar_Removal-t14174.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-05 10:39

vil foreslå dig www.atlet.dk eller www.spywarefri - men du kan jo forsøge at kigge lidt på den her side også:
http://kimludvigsen.dk/tips-sikkerhed-spyware.html

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 12-04-05 10:40

www.atlet.dk burde vist være www.arlet.dk

Ellers vent til han kommer ind på tråden her, manden er et geni

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 10:47

Jeg ville få fat i arlet, hvis jeg var dig : http://www.arlet.dk

..eller spørge i Spywarefir's forum : http://www.spywarefri.dk/forum/

..så får du lynhurtigt hjælp. Den der Websearch er en grimmer en, du nok skal bruge Hijackthis eller Cwshredder for at få bugt med.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 12-04-05 10:49

Lad os nu lige se om ikke mit forslag hjælper

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-05 10:50

ja og tak backtee - tastaturforkølelse - selvfølgelige skulle det være www.arlet.dk

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 123 point
Dato : 12-04-05 10:51

Jeg plejer at bruge spy bot S&D til at fjerne den med. Når spybot har kørt siger den, at den ikke kan fjerne den, da programmet kører og beder om at få lov til at tjekke computeren igen efter genstart. Det får den så lov til - derefter fjerner jeg resterne i Tilføj/fjern programmer, og væk er den...

Vaxen

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 12-04-05 16:45

hej
så har jeg prøvt af vejt og nogle af de programmer som i kan vist mig
og jeg kan sige at spy bot S&D var den bedst eller de er den som har smidt flest ud af min pcer. ind til vider men jeg håber at de bliver væk og helt væk
jeg venter lige med at give poin endnu for at se om de bliver væk.

Hilsen Lone

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-04-05 21:38

Spyboot er godt nok, men man skal huske at den også skal have kørt "Imumiseringen" så den kan holde snavset væk.
Der er mange indstillingsmuligheder i den, når den køre i avanceret mode!

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 13-04-05 12:14

Tak for svaret vaxen.