/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
world of warcraft..!!
Fra : RaB
Vist : 341 gange
50 point
Dato : 12-04-05 02:23

hvor stor skal ens com være for at kunne trække world of warcraft..?? og hvor meget er det koster i månden at spille...??

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 12-04-05 08:11

Det koster 100 kr om måneden for en account ved jeg, hvilket jeg ikke har i sinde at betale for at spille computer.

Har desuden hørt at det kræver en rimelig god computer, så mindste kravene må vel være 512 ram og 256 mb grakfikkort - enten geforce eller ati radeon og så naturligvis ca 1 gb plads på Hd og en rimelig processor. men jeg ved det naturligvis ikke, har en kammerat der er glad for at have 1024 ram til det, men derfor er der jo ingen der siger at 512 ikke er nok.

Rune

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 12-04-05 09:15

Minimumskravene til din com står her: http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/technology.html

Windows® System 98/ME/2000/XP OS:

800 MHz or higher CPU
256 MB or more of RAM
32 MB 3D graphics card with hardware transform and lighting, such as GeForce 2 or better
4 GB or more of available hard drive space
DirectX® 9.0c or above
A 56k or higher modem with an Internet connection

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-04-05 11:45

Prisen er 92.8o kr for at være helt præcis
Og computerspecs er dem Harlekin så smukt henviser til. Læg dog mærke til alle " or higher" og "or better" osv osv. Det betyder en del for gameplay'et hvis du har en maskine, der svarer til Blizzards "higher and better" !!

Calista--> der spiller undead warlock

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 13-04-05 19:30

og vis du ikke har credit kort kan du få game cards og det hele nu fona ,merlin diverse game butiker og bog & ide kik på world of warcraft Europe

Kommentar
Fra : lasseogmads

Dato : 17-01-06 15:09

97!!!!!kr

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 18-01-06 08:26

lige en ting 256mb ram glem det du skal op i 1024 før du vil få det optimale ud af spillet selv om de recomender 512 så vi det lagge alt for meget til du kan spille og et grafik kort med 128mb ram er fint mit er et 6600gt men har lige kørt med et 9600xt også 128,det er begge og det køre meget godt kun engang imellem når man kommer til lag-forge=ironforge lol