/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Til Bjarne_H
Fra : bentjuul
Vist : 415 gange
300 point
Dato : 12-04-05 01:22

Tak for din offentliggørelse i http://www.kandu.dk/dk/spg/64646 af et andet spørgsmål.
Det vil være ærgeligt for andre at købe et forkert svar.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 310 point
Dato : 12-04-05 01:30

Ja det kan du have ret i - men vent lige nogle dage / måneder med at acceptere dette her - så andre skulle kunne komme til at bruge unødvendige point!

Og de her point, er nogle af de nemmest tjente - men ellers så kan jeg jo også bare begynde at svarwe på alle spørgsmål, som nogle har for vane at gøre - og som nogle stakkels brugere kommer til at acceptere fordi de svarer så overbevisende

Bjarne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-04-05 01:35

Ja, jeg lader det stå, men forhøjer lige.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-04-05 01:57

OK - jeg takker - er også ved at komme langt bagud på top-listen

holder for denne gang - på tide at

Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 13-04-05 11:17

Tak for svaret Bjarne_H og ha' en fortsat god dag.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 13-04-05 13:25

Selv tak - og ha´også selv en ((fortsat) - jeg ved jo ikke hvordan den har været ) god dag

Bjarne