/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Popkultur - point til arne!
Fra : Solmyr
Vist : 460 gange
50 point
Dato : 11-04-05 22:49

Heh ..
Du skal da lige have point for ulejligheden..
Dog havde jeg slået det op, men mit spørgsmål kom vist til at lyde: en defination af popkultur, og det fik jeg af dig, men det var ikke lige helt det jeg egentlig skulle bruge, men point skal du alligevel have.

Takker.
Rune

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 11-04-05 22:58

Ok-Rune. Ked at at jeg svarede på det forkerte spørgsmål. Men det var jo dig selv der stillede det.

Godkendelse af svar
Fra : Solmyr

Dato : 11-04-05 23:02

Ja.. det var lige en brøler fra min side..

Men du bor jo nærmest herinde og pointene synes at hagle ned over dig, jeg har ikke så mange, men det kommer vel.. det er bare om at være hurtigere end ...

Tak.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-04-05 23:09

Tak Rune. Men hverken jeg eller andre kan leve af point. De er rare at få fordi de beviser at man ikke bare har spildt sin tid, men at den investerede indsats også har været til gavn. Månedens præmie er et tastatur med mus (trådløst) jeg bruger en IBM-LapTop, så hvad pokker skulle jeg med det?

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 12-04-05 08:03

Det var slet ikke ment på den måde.

Jeg tror vist bare at det var en smule misundelse..
.... meen... man bliver vel selv klog engang :P