/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Til arne.jakobsen
Fra : grethes
Vist : 385 gange
500 point
Dato : 11-04-05 21:17

Endnu et utroligt godt svar fra dig.
http://www.kandu.dk/dk/spg/64623

Synes det er meget mere værd! Så lidt flere "poænger" her fra. Du bruger jo næsten al din tid på Kandu.
Jeg har til daglig ikke så meget tid til rådighed her på Kandu, da der også er et arbejde der skal passes. Men synes ihærdige personer skal "Belønnes" for deres indsats.

Håber snart du vinder "månedens præmie" ......... !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 21:20

Nu må du holde op grethes, han svarede jo ikke rigtigt.

Hvor længe vil du belønne ham

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-04-05 21:22

Jeg tror det er det der er joken ans

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 21:24

Ja ja det ved jeg godt, men frygter den hoveren som den pågældende vil fylde kandu med fremover.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 21:29

Der er vist en historik, der kan trænge til en gennemgang

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-04-05 21:30

Og han vil ikke lade disse gå sin næse forbi bare vent og se....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 21:33

Han svarer inden der er gået en time.

Det ville ikke være godt at miste bonuspoint

Jeg morer mig, men ikke så meget, at jeg ville bruge point på det.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 11-04-05 21:43

Jeg får ingen "emiler" gør I? Men til gengæld får jeg et godt
Hvor længe jeg vil være gavmild??? Det må kun tiden vise.

creamygirl: historikgennemgang?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 21:51

Vil du ikke have dine velfortjente point Ans?!
Det er også ok, jeg sletter det bare igen - og tager hatten af for din måde at agere en god kandu på

Ja, du er i mine øjne en god kandu, selvom du åbenbart har overbeskidt franksp.
Apropos ordet "Overbeskidt" ..Sjovt det kommer fra én profil, der er stormester - og så blot fordi de to nisser blev taget i pointfusk, og blev gjort bekendt med at de var luret *G*

Kandu er et forunderligt sted, ik ?!

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 11-04-05 22:07

Hvor kan man læse om alt det i henviser til?

Memuel

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 11-04-05 22:08

Til tider er kandu MEGET underholdende

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 22:11

creamy

Slet dit spørgsmål

memuel

Søg og du vil finde.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 11-04-05 22:13

Oki...

Hemmelig klub... ja ja, jeg tro nu jeg går i seng og ser tv i stedet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 22:14

Overbeskide Franksp han har vel sæbe i huset, så han kan vaske sig ren

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 22:14

Er vi nu ude i noget snavs?! *G*

Ok, jeg sletter, men du havde nu fortjent de 50 point.
Husk disse point er livsvigtige

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 11-04-05 22:23

Må se om jeg kommer af med mine "poænger" i morgen .......... vil nu gå til

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-04-05 22:32

grethes. Spørgeren i den omtalte tråd syntes åbenbart også om mit svar. Jeg fik tak og 5 * for mit svar.
Hvis du synes jeg skal have flere point, er det jo helt op til dig. Hilsen Arne ;-D

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-05 22:47

Grethes

Vil du se den helt store komik og AJ gå fudstændig op i limningen, så giv mig de 500 vildt lækre point. Jeg fik 170 point i en anden tråd og fordi jeg ikke er superbruger steg hans blodtryk til 300 / 190 - fråden sad i mundvigene på ham og han hvæsede med blodskudte øjne som en anskudt kat LOOOL

Det er go værksteds humor

PS.
Eller en anden der ikke er superbruger

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-05 22:53

Ja lillearne.

Når du uden betænkning slynger en løgn afsted fordi du ikke kender svaret, så er det klart at en ikke rutineret bruger hopper på den. Det er bl.a. derfor jeg går ind i de tråde hvor du terroriserer brugerne. Desværre kom jeg forsent, og derfor havde du endnu engang held med dine svinestreger.

Føj for helvede hvor er du en luset og modbydelig person

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 22:53

grethes

Sov godt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 22:54

Tænk hvad folk udsætter sig selv for, i kampen om et tastatur

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-04-05 22:55

Sikken da noget stupidt vrøvl. Klumme kan ikke se om jeg går op i limningen. Han kan heller ikke måle mit blodtryk. Han kan heller ikke se om jeg har fråde i mundvigene. Han kan ikke høre om jeg hvæser og han kan heller ikke se om mine øjne er blodskudte. Men han ved åbenbart hvordan en kats øjne ser ud når den er anskudt.

Fy for SATAN en grim dyremishandler.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 22:56

Det tastatur fungerer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 22:59

Forstår du heller ikke billedesprog Arne?!

Det står sørgeligt til med dig*G*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 23:00

Ja ja arne.jakobsen

Men klumme kan vel tænke hva' han vil.

Når man læser i din profil at du har en kæleko ved navn Patsy og i diverse tråde kan læse sig til at du har en sutteflaske ved navn Amarone, ja så er det kun fantasien, der sætter grænser.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-04-05 23:13

Sagen er blot at Klumme aldrig nøjes med at tænke. Og at han har udviklet et endnu mere svinsk sprog end mit.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 23:15

Jep, men sproget er udviklet KUN til dig AJ

Kan du sove rigtig rigtig godt Arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-05 23:26

Lillearne. Dit svinske sprog går ud over uskyldige. Jeg siger blot sandheden, som du selv fremstiller dig...... nemlig en person der er:

Luset
Svinsk
Nedrig
Modbydelig
Uden for pædagogisk rækkevidde
Ondskabsfuld
Indebrændt
Fyldt med løgn
Associal
Bedrevidnde
Irettesættende
Latterlig
Osv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 23:32

Retter lige en fejl.

Jeg skrev at klumme er en han.

Der skulle have stået han/hun

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-04-05 00:06

ans & creamy

I har overbeskidt FrankSp fordi han gav mig 300 point. Han gav mig dem fordi jeg havde fortjent dem. At han valgte Biologi var nok et svar på dette: Molo og ans fik 500 point i kategorien for noget der intet havde at gøre med biologi. Senest har 3773 foræret Gambrinus 500 point for noget der heller intet havde at gøre med Biologi.
Nu har Creamy lavet en ny tråd "Uden et spørgsmål" kun for at kunne forære 500 point væk.
Og kun for at forvirre Kandubrugerne. Jeg er da ligeglad med om jeg står som nummer 1 eller 5 i den kategori.

Jeg er nemlig sikker på at når folk vil have et svar, ved de godt hvorfra det kommer.

Disse tåbelige Kandu-krige er alt for tydeligt styret. Og det ved ALLE.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-05 00:18

arne.jakobsen

Franksp er ikke overbeskidt.

Når du bliver moden, vil du kunne læse det, der står mellem linierne.

Kommentar
Fra : dk.betjenten

Dato : 12-04-05 01:25

((((( )))))
mvh

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-04-05 02:18

dk. betjenten - Du er et meget stort røvhul. Jeg vil håbe du sprækker midt igennem. Er du glad nu? Alle der pisser på mig som du lige har gjort, har skaffet sig en fjende for livstid. Er du glad nu??? Du er en sørgelig lille skiderik. Hvorfor har du tilmeldt dig Kandu? Du har jo ikke svaret på noget. Ergo er du dum. Du har ikke skrevet nogen tips: Ergo er du dum.
Derbo: Du er ekstremt DUM. Ballademager, og intet andet. Vil du have min adresse? Så kandu jo komme og få din røvfuld? Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-05 02:41

arne.jakobsen er ikke blevet moden

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-04-05 03:03

Det er mørkt, og jeg bliver helt nervøs når nogen vil slås.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-04-05 03:20

Hold da helt op for et seriøst Knallert-spørgsmål

((((( )))))) <<<<"ryste-på-hovedet-smiley"

Er grethes "spørgsmål" alvorligt ment?
Er der nogen der har overbeskidt Frank?
Har nogen gaflet uretmæssige point til sig i Biologi
Og hvem er dk.betjenten?
Bliver han/hun så overmoden at arnes ønske om at han/hun sprækker, går i opfyldelse?
Er det virkelig en fejde om livsvigtige point
Og hvorfor skriver Klumme alle de ord når han tydeligvis får brækfornemmelser af det?
Og går arne op i limningen hvis Klumme får pointene
og oplyser arne frivilligt sin adresse til "ordensmagten"

Gå endelig ikke glip af de næste episoder af Kandu-soap.com

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-04-05 03:22

ans - der er noget du IKKE har fattet. Modne mænd lader sig IKKE pisse på.

jakjoe - du skal ikke være nervøs. Jeg er her jo.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-04-05 03:40

Ok Arne, så kan jeg godt gå i seng og sove trygt og roligt.

dova> Vi skal tidligt op for at følge med !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-04-05 03:42

Jeps

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-05 06:30

Dova.

Fin opremsning af "spisesedlen" til sæbeoperaen, men jeg troede du vidste, at denne smiley betyder iflg. Kandu "Du gør mig syg", og ikke "Jeg får kvalme af ordene", og når den i Kandufolkemunde er døbt "kvalmesmileyen" skyldes formentlig farven.

At skrive til og om AJ i kancellisprog ville være at skyde over hans syge hoved, da han ikke ville forstå andet end evt. kommaer.

God morgen
Klumme der skal ud og se solopgangen over storbyen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 06:57

Er solen stået op?! og er AJ gået i seng, efter endnu en dag med besvarede spørgsmål til historikken (som slet IKKE er besvarede spørgsmål).. De halve er forkerte svar - og de resterende er en anerkendelse af de forkerte svar *L*

Svar på Dovas spørgsmål:

1. Nej, hun tager røg på AJ *G*
2. Overhovedet ikke. AJ og han blev blot gjort opmærksom på lidt pointfusk!
3. Ork ja, spørg bare AJ *G*
4. Tja, who knows?! Måske er det Arne selv der har oprettet en profil, for at få styret lysten til at bruge hans latrinære ord/sprog.
5. Mennesler kan ikke bare sådan uden videre sprække (billedesprog)
6. Ja, spørg bare AJ.
7. Det har Klumme svaret på.
8. Mennesker kan ikke bare sådan uden videre gå op i limningen.
9. Det skulle ikke undre mig, han søger jo pennevenner (billedesprog)

Nu er det snart weekend

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 06:58

Ups! det sidste billedesprog skulle have stået ved sp. 9

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 06:59

hehe, jeg mener ved sp 8

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-04-05 07:26

Ja. Med de seneste kommentarer i denne tråd fra Klumme og Creamy, er det jo en gang for alle bevist hvem der er de laveste eksistenser på Kandu. Fy for pokker.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 08:40

Ja Arne, kig dig i et spejl. Du hopper ind i mine specialiserede tråde, hvor jeg og en anden kandu pinger lidt frem og tilbage. Blander dig, aner ikke en hujende dyt om emnet og pladrer bare løs og begynder at korrekse. Eller du blander dig i andre tekniske tråde, hvor din viden om emnet, eller mangel på samme virkelig for alvor udstilles. Som jeg har sagt til dig før Arne, lad være med at korrekse på andre, sålænge du selv har så meget at lære om god opførsel.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 08:43

...og du skal ikke blande dig i hvem jeg giver point. Se igen i spejlet, og se hvad du selv laver?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 09:37

...hold da kæft, gik lige ovennævnte igennem. Rigtig godt gået Arne! Du er dæleme dygtig!

Den ligger på linie med når du vil hjælpe et ungt menneske der spørger til lyddæmpning, hvor du skriver, citat:

Hvis du har en Bassbooster, er det en god ide at slå den fra når dine forældre klager over for høj musik. Den er det mest larmende der er opfundet. Jeg bor selv et sted med mange naboer, og når jeg vil høre musik HØJT bruger jeg et par gode Sennheiser hoved bøffer. Det kan anbefales. Men specielt Bassboosteren danner nogle meget gennemtrængende lydbølger. Så prøv den først og så sku ned. Vil du have høj lyd og god bas er det kun de gode hørebøffer der virker.

dvs, intet svar i det. Ovenikøbet en forkert betegnelse på tingene, idet du antagelig har haft en sub-woofer i tankerne. Om som jeg skrev i en af mine "varme-pumpe-reparations-tråde", "bland dig udenom"! At du blandede dig i den, fatter jeg slet ikke. Det er ikke et emne du ved noget om. Den har ligget død længe, idet vi snakker videre andet sted.

Jeg begynder efterhånden at se årsagen til eddie skov's indædte had til dig. Ligeledes må jeg sympatisere med klumme og kan kun ryste på hovedet af dig.

...og skulle du have glemt det Arne, har jeg været på barrikaderne for dig, mod eddie, men din opførsel er så træls, at man har svært ved at vende det blinde øje til.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-04-05 09:53

Godmorgen!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 12:42

Apropos de grønne smileys, så findes der en tråd, hvor der optræder så mange, at man næsten bliver svimmel i et forsøg på at tælle dem *L*

Det fortæller vel lidt om, hvor svært det er ikke at bruge dem, nu de er til rådighed og endda går til et godt formål!

http://www.kandu.dk/dk/spg/57924

Ellers noget nyt i denne føljeton?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 12:50

Næh, intet nyt fra vestfronten. Måske man skulle lære at lave yaaaark-smiley's. Vi kunne måske omdøbe dem. Gær selv til hvad.

Hvad skriver kandu til dig, Creamy, når du beder om er Arne-filter (knappen)?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 12:50

Næh, intet nyt fra vestfronten. Måske man skulle lære at lave yaaaark-smiley's. Vi kunne måske omdøbe dem. Gæt
selv til hvad.

Hvad skriver kandu til dig, Creamy, når du beder om er Arne-filter (knappen)?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 13:55

De gider ikke svare på, om det er muligt at få denne ignorerknap!

Kunne du ikke sende dem en mail også. På et tidspunkt må de da vågne op - og se i øjnene, at ønsket er velbegrundet..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-05 13:56

Få AJ til at spørge dem. Ham svarer de jo altid

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 14:01

Ikke sikkert at Aj er så interesseret i denne knap,
at han ligefrem vil rykke kandu for den!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-05 14:04

Tror du ik?? LOOL Hmmm Du ved da osse alting

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-05 14:07

Gu ved om det vil ærgre AJ, når jeg fortælle,r at der lå et brev til mig da jeg kom hjem til frokost, hvor i der stod:

Vi har den glæde at meddele dem, at de har vundet et gavekort til Spies Rejser på 8.000,-.........

Hvad skal man så med point LOOOL

Klumme Globetrotter

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 14:08

Se det kan du have ret i. På det punkt ligner har en anden, tidligere særdeles aktiv bruger, der ligeledes svarede på alt, uanset om der var indhold i svaret eller ej. Denne pissede mig også totalt af, når han fik godkendt de rene og skære laller-svar.

...meeen jeg ved ikke rigtig Creamy, gider ikke lave ballade nu og her. Er lidt træt i tiden.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 14:09

Tillykke med det Klumme, ska' du så ned og svede i varmen?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 14:09

Gider du lige Klumme?!

Tag på spejderlejr i Herning området i stedet.
Jeg har hørt det skulle være særligt givende

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-05 14:10

3773... Gamle mand LOOL Sæt dig tilbage og lad de unge tage til fronten

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-05 14:12

Spejderlejr i Herning LOOL - Så skal I fandme med. Jeg gir øllet i en uge....LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 14:12

Så må du sq se til at blive forårsklar i en fart 3773. Vi har snart den 1 maj

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 14:14

Fis af med dig Klumme, jeg er så god som ny, trænger bare til at par dages hvile!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 14:15

Er ved at bygge om Creamy, og det har grebet lidt vel meget om sig!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 14:17

Ahhhh, det er kvindernes skyld!

Jeg husker godt en gang jeg lige skulle have malet et værelse. Det endte med at jeg flyttede til et helt andet sted, fordi det var nemmere

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-05 14:18

Fik det faktisk for at køre skadefrit i 2004.

Det helt morsomme og lidt flove er, at jeg for 14 dage siden holdt for rødt og skulle til venstre. Der var ikke et øje bag mig og ingen på højre inderside. Jeg bakkede 20 cm for at komme fri af den foranholdende fordi jeg ombestemte mig og ville ligeud i stedet for, og smaskede lige op i næsen på en sur kælling der havde sneget sig op bag i mig uden at jeg havde set det. Jeg for ud og råbte til hende hvorfor i hede hule h...hun kørte op i røven på mig

Hun blev fuldstændig skotskternet i bolden og stammede... Det var ikke mig... Det var dig der bakkede op i mig. Hold kæft hvor jeg grinede. Men da jeg sagde, at det bare var for sjov, meddelte hun mig, at det aldeles IKKE var sjovt... Sure kælling LOOL

Nå skide være med det - Det var en skade i 2005 og jeg havde garanteret alligevel ikke vundet 2 år i træk.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-05 14:21

Du tar bare en slapper 3773... Vi kalder når vi skal bruge din ekspertise

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-05 14:23

For at være solarisk med dig 3773, så napper jeg lige en Siesta Olééé´

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 12-04-05 15:45

Puh ha ......... denne tråd har godt nok holdt mange vågne det meste af natten kan jeg se. Hvordan kan I klare jer med så lidt søvn?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 16:00

Er du lige vågnet Grethes?! *G*

Tja, man vender sig til de 5-6 timer

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 12-04-05 16:06

Nej creamygirl! Har været vågen siden 5.30 i morges, men på arbejde hele dagen, så først inde at se tråden efter fyraften. Og den var jo blevet meget laaaaaaaaaannnnnnnnnnngggggggggg.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 16:12

Jeg har selv været på arbejde, siden 7.30, men havde kort dag idag

Hyg dig! Nu gælder det vasketøj, alm. oprydning og lign!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-04-05 16:25

Ja, grethes som du kan se - har det været en "dyster" nat specielt indlægget fra arne.jakobsen Dato : 12-04-05 02:18
Lidt sørgelige argumenter, men pyt hvad kan der forventes.

//bentjuul

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 16:32

Jeg ville ikke føre mig frem på den lokale bodega med det sprogbrug AJ han anvender. Så risikerede man godt nok en på kalechen.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 12-04-05 16:35

bentjuul! Ja, det var godt nok noget af en mundfuld der blev lukket ud der. Men der skal ikke altid siges ret meget før hugget kommer. Det er da utroligt!!

Ved snart ikke, hvornår jeg skal lukke ......... eller måske bare lade stå åbent?

Men kan da evt. håbe på AJ kommer så højt på listen, så han vinder et nyt tastatur. Det er da tiltrængt. Men om det ændre på han sprogbrug ......... tror det desværre ikke.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 16:37

Hust nu, at der INGEN regler er for, hvornår et spørgsmål skal lukkes

Det er værre med mit vasketøj*G*

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 16:38

Hvis det kan holde ham væk fra kandu, synes jeg dæleme vi skal give ham alle de point vi kan skrabe sammen!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 16:38

Ha, du ka' få lidt af mit Creamy! Det hænger også lidt i bremsen (jvf den med ombygningen).

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-04-05 16:40

Du kan da bare lade det stå åbent til evig fortrydelse for AJ.

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 16:42

Tro om 3773. så er det jo lige netop, at der skal prales og hånes overfor brugere med en mindre pointbeholdning..

Havde det været mig, der lige så tåbelig havde åbnet en tråd med 500 point (undskyld Grethes ), så havde jeg valgt at kommentaren fra AJ 12-04-05 02:18
Blev kommentaren, der bevirkede en diskvalifikation til de udlovede point *LOL*

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 16:43

Yes og få en reminder hver gang du nærmer dig den første :0D

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 16:43

Vi prøver igen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 16:47

Argh 3773, du tror da ikke selv på, at jeg gider vaske dit tøj

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 16:47

Det var vasketøjet, du måtte få lidt af Creamy

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 16:47

Tror du jeg gider?????????????????????????????

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 12-04-05 16:48

Ingen undskyldning creamygirl! Hvorfor tror du jeg startede denne tråd?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 16:50

Pivvv, det ved jeg da ikke Grethes
Vel for at belønne AJ hans kæmpe intellekt!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 16:53

Iøvrigt tror jeg ikke på AJ nogensinde modererer sin opførsel. Hans kogen op følger et forudsigeligt mønster. Han rager rundt som en tyr i en porcelænsbutik, kender ikke ordet undskyld, lugter lidt af dysfunktionerende social adfærd, derhen at det altid er de andres skyld, og ikke AJ's. Ligegyldigt hvor åndsvagt han end har båret sig ad. Næh, han bliver ikke kvalt før vi får et AJ filter. Og så skal vi alligevel slås med alle mulige skyggeprofiler.

Men det kommer nok snart, den der modernisering, der blev annonceret for halvandet år siden, der kom "lige-om snart"!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 16:57

ahhh en -AJ knap

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 17:06

Skulle det nå så vidt, som til skyggeprofiler, så tror jeg nok, at enhver skyggeprofil vil være nem at gennemskue*G* Sproget for hulen, samt den asociale adfærd - det er simpelthen for afslørende.

En *puff* knap vil virke bedre, så det bestæber jeg mig stadig på, at få teamet til at udstyre os med

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 17:07

Sådan eliminere i bedste star-wars stil, fedest.........

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-05 17:09

Nå skrider nu, er færdig med dagens dynge! Ka' i hygge jer (dog undtaget AJ, dig vil jeg ønske en kløende bagdel, og svære gigtsmerter i skuldrene, således at dine arme ikke kan nå!)!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-05 17:34

Er der sket noget

Jeg kan se at creamy vasker tøj, det gør jeg også.

Creamy, jeg har sæbe i overskud, hvis du også har det, kan vi jo sende det til Franksp, så tror jeg arne.jakobsen bliver glad

grethes

Du bestemmer selv om du vil lukke dit spørgsmål.

Hvis du ikke lukker så får du måske en reminder som denne

Citat
Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Jeg fortsætter lige med vasketøjet.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-04-05 17:41

grethes
Det hjælper slet ikke på chancerne for at vinde månedens dims, at være højt på listen, nogen har vundet med kun omkring et par hundrede point på "kassebeholdningen".
Så altså, en helt tilfældig lodtrækning blandt alle de superbrugere der i løbet af måneden har fået et par point.

Men vil da lige linke igen til en tråd som jeg synes er ret "sjov"

www.kandu.dk/dk/spg/57924

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 18:02

Ved ikke lige om jeg vil kategorisere den som "sjov", men lad os bare tage den én gang til *G*

www.kandu.dk/dk/spg/57924

Om ikke andet, så er det da én af de tråde, der appelerer til en *puff* knap!!

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 12-04-05 20:16

Det her nærmer sig vist en rekort inden for kategorien knallert. Hvor længe den skal køre? Til der kommer et svar der er accepeltabelt og fortjener 500 point.

Det her gør bestemt ikke!

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 12-04-05 02:18

dk. betjenten - Du er et meget stort røvhul. Jeg vil håbe du sprækker midt igennem. Er du glad nu? Alle der pisser på mig som du lige har gjort, har skaffet sig en fjende for livstid. Er du glad nu??? Du er en sørgelig lille skiderik. Hvorfor har du tilmeldt dig Kandu? Du har jo ikke svaret på noget. Ergo er du dum. Du har ikke skrevet nogen tips: Ergo er du dum.
Derbo: Du er ekstremt DUM. Ballademager, og intet andet. Vil du have min adresse? Så kandu jo komme og få din røvfuld? Hilsen Arne

creamygirl og dova! Opgav at læse hele denne tråd www.kandu.dk/dk/spg/57924 men der var da vist også gang i den.

Er AJ gået helt under jorden? eller?

Skal jeg have æren af at gøre ham tavs??

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 12-04-05 20:16

Splitte mine bramsejl og så videre. Denne tråd er jo bedre end Dollars, Dallars, Krøniken, Matador, Bryggeren, Rejseholdet, En by i provinsen osv.
Magen til nedrighed og galde skal man lede længe efter. Jeg taber helt pusten bare ved at læse....

Og så forstår man ikke hvor der er krig i verden

Jeg sender kærlige tanker til alle i denne tråd.

Op med humøret

og til de andre FÅ JER DOG ET LIV!!!!

Memuel

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 12-04-05 20:18

Øv ........... det lykkedes ikke at få citatet lavet rigtig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 20:23

Lad dog være Memuel. Tror du ikke jeg ved, at du kun ser Disney sjov - og Sigurds børnetime?!

Rejseholdet?! tja

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-05 20:26

grethes

Det ender måske med at arne.jakobsen og vil sige at du er dum, du kan jo ikke lave citater

du skriver
Citat
, trykker på enter, her skriver du så det, som du har markeret. trykker enter og skriver

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-05 20:28

Noget her dur ikke

Når du har trykket på enter for sidste gang skriver du [/citat]

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 12-04-05 20:30

Citat
du skriver [citat], trykker på enter, her skriver du så det, som du har markeret. trykker enter og skriver

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 12-04-05 20:31

Man kan faktisk lære ret meget i Disneysjov..
Creamy:
Man tak fordi du mindede mig om Disneysjov og Bjørnetimen... Det minder meget om de programmer også..

Men tænk at du er pædagog og skal være børn om tolerence..... Jeg er bekymret..

Memuel

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 20:31

Nu er du da vist ude i noget snavs Ans *G*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-05 20:35

grethes

creamy, det er muligt og jeg har sendt sæben til Franksp

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 12-04-05 20:35

HURRA ....... det lykkedes vist.

Ja venter da også kun på at få høre, hvor dum jeg er! Hvor lidt supperpoint jeg har optjænt, hvor få stjerner jeg har fået osv. men pyt skidt ........... og stave/tastefejl. Uha, hvor skal man passe på!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-05 20:40

grethes det med stjernerne skal du ikke tænke på. Du er den eneste, der kan se dine stjerner.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 20:46

Jeg er dog mere bekymret for dig Memuel

Det er da tankevækkende, at du hen imod en tråds slutning dukker op, og fastslår flg:

I spilder min tid - I er nogle værre nogen - Jeg er heldigvis IKKE som jer.

Tænk at du gider træde ind i en tråd og fortælle folk, at de skal få sig et liv. Det er sq bekymrende, hvis du spørger mig

At du så yderligere tror du ved noget som helst om, hvorledes jeg bestrider mit job, det siger vist mere om dig, end det gør om mig!

Hvorfor ikke bare holde dig til det du rent faktisk ved noget om, i stedet for at insinuere, at jeg ikke kan lære børn tolerance!
Har faktisk en ret så tolerant søn på 5 år, som ganske vist har lært det på den hårde måde. Han har fået sine tæv - og givet tæv tilbage.

Tænk bare Memuel, sån' er børn, hvad enten vi står på nakken af dem eller ej

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 12-04-05 20:47

*** ***
* * * *
* * *
* *
*

Love peace and harmonie...

Memeul

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 12-04-05 20:53

Jeg har været med tidligere i tråden. Men jeg arbejder modsat andre åbenbart..
Jeg er også pædagog og er bekynret for dig.
Jeg skriver hvad jeg mener lige som du. Jeg deltager ikke for at "få fjender" men blander mig fordi jeg reeelt er bekynret for tonen i denne og andre tråde..
Og ja, jeg kunne da vælge at forlade Kandu eller lade være med at læse disse tråde.. Og ved Du hvad det tror jeg faktisk jeg vil.
Som flere andre har skrevet, så er der reelt brugere på Kandu der stiller et spørgssmål for at få et svar, ikke for at blive svinet til..
Så bye bye..

Jeg vil forsøge at holde mig ude af tråde af denne slags... Jeg får næsten også lyst til at give AJ point's bare for at irritere nogen. Men så er jeg jo som de andre.. Og ÆRLIGT TALT det er jeg sgu for god til..

Memuel

Farvel

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 21:05

Citerer dig lige for noget ganske væsentligt.

Citat
Som flere andre har skrevet, så er der reelt brugere på Kandu der stiller et spørgssmål for at få et svar, ikke for at blive svinet til..

Det har du nemlig helt ret i.

Nu er det vel ikke sådan, at du er blevet svinet til - og har du i det hele taget stillet et spørgsmål?!

Nå nej, du kan ikke svare. Du er smuttet, fordi du er for god til denne tråd!

Farvel Memuel

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 12-04-05 21:06

lurer....

Men er neutral

Memuel

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 21:46

Jeg skal vist lige opdateres i kandus regler!

Jeg er nemlig lige stødt på dette spørgsmål - og måske tager jeg fejl, men jeg troede faktisk at loftet på maksimum point i et spørgsmål var 500..

http://www.kandu.dk/dk/spg/64520

Jeg har da aldrig oplevet, at der er blevet givet 1100 for et besvaret spørgsmål før.
Nogen der ved om der er blevet ændret på det?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-05 21:52

Det er croaks der er dygtig til det med at give point

http://www.kandu.dk/dk/spg/57832

Søg på hans navn

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 21:54

Hmm; det fatter jeg ikke en lyd af. Jeg har lige prøvet at forøge point i et af mine egne spørgsmål - og det kunne jeg ikke!!

Hvad er det så lige der gør, at Croaks kan?!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-04-05 21:54

Jo, hvis du søger i Tedd's historik, har han engang fået 1500 point for et spørgsmål.

Jeg ved heller ikke hvordan det gik til, for croaks skrev han ville forhøje til 500 (spørgsmålet var oprindeligt på 200.

mvh dova

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 12-04-05 22:26

Hold da helt op....sikke en tråd.

- men som sædvanligt glimrer Arne ved sit fravær:
Arne, skulle du alligevel smugkigge, så kig forbi
http://www.kandu.dk/dk/spg/64154 og
http://www.kandu.dk/dk/spg/64342
- og læg en velovervejet kommentar. Men du er måske så meget mus når det kommer til stykket, at du ikke tør forsvare din besynderlige opførsel?

Creamy - prøv at stille et spørgsmål til 500 og forhøj så til 1100 - så skal jeg nok svare RIGTIGT på dit spørgsmål

PS: Det er jo et knallertspørgsmål - en "knallert" bruges også som slang for en ung mand, som ikke opfører sig ordenligt.
- eller om pynteting der bruges på f.eks. kransekager og juletræer
~ altså er en knallert en (point)pyntegenstand?

Jeg vil undlade at drage for mange paralleller iøvrigt

mvh berpox

Kommentar
Fra : dk.betjenten

Dato : 13-04-05 04:04

arne.jakobsen

STØRRE ER IKKE SET HER I SPALTERNE

mvh

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-04-05 03:59

Hej Alle. Jeg har lige læst hele tråden igennem. Det er ret typiskt at de fleste bemærkninger er kommet fra Quinder. Hold da kæft hvor I savner noget ordentligt MAND. Til de få drenge der har udtalt sig: Flyt hjemmefra, jeres Mor kan sagtens undvære jer, men kan I undvære Moar?

Til Memuel: OK.

Til grethes: Tak for pointene. Er du i tvivl, så læs dit eget spørgsmål.

P.S.: Jeg kan sagtens undvære dem, jeg er nemlig så god at jeg indtjener mere end 200 om dagen. Så jeg har squ ikke brug for almisser.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-04-05 04:21

grethes - I det nævnte spørgsmål synes spørgeren at mit svar var 5 * værd. Hvem er du eller andre at I har ret til at drage hans vurdering i tvivl?

Havde nogen haft et bedre svar, kunne vedkommende jo have bragt det. Det skete ikke. Altså: Hold mund hvis I ikke har et bedre svar. HAR I et bedre svar så kom med det. Så er den pissepot fuld. M.v.h. Arne

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 500 point
Dato : 14-04-05 07:21

grethes
Citat
Fra : grethes Send til en ven Dato : 11-04-05 21:17

Spørgsmål : "Til arne.jakobsen"

Endnu et utroligt godt svar fra dig.
http://www.kandu.dk/dk/spg/64623

Synes det er meget mere værd! Så lidt flere "poænger" her fra. Du bruger jo næsten al din tid på Kandu.
Jeg har til daglig ikke så meget tid til rådighed her på Kandu, da der også er et arbejde der skal passes. Men synes ihærdige personer skal "Belønnes" for deres indsats.

Håber snart du vinder "månedens præmie" ......... !

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-05 08:32

Mon ikke spørgsmålet her er ironisk eller måske endog sarkastisk ment Arne? Tjah! A ve et!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-04-05 11:36

Citat
P.S.: Jeg kan sagtens undvære dem, jeg er nemlig så god at jeg indtjener mere end 200 om dagen. Så jeg har squ ikke brug for almisser

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 15:14

Kors for en gang ævl Arne

Vi kvinder, der åbenbart savner en ordentlig mand - har jo heldigvis kandu*G*

Her findes nemlig en bunke dejlige og ordentlige mænd, som fx. Tedd, Molo, Klumme, Emesen, Gambrinus, Holniels, Keldd, Bentjuul, 3773 m.f. som altså kan erstatte dette savn, hvis det skulle blive nødvendigt*L*

Den eneste der aldrig vil kunne komme på denne liste er.....DIG

Skulle du nu gå helt i spåner og fortælle mig, at de jo ikke kan levere sex (du er jo lidt sexfikseret ) - så har du da ret, men tænk ikke på det Arne. Der findes jo tonsvis af alternative løsninger til dette problem. Det handler om kreativitet *G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 15:16

Ja noget medpersille og rejer, men lad det nu ligge

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-04-05 17:12

Citat
P.S.: Jeg kan sagtens undvære dem, jeg er nemlig så god at jeg indtjener mere end 200 om dagen. Så jeg har squ ikke brug for almisser

Det passer jo ikke.
Arne har været medlem her i 259 dage og har 23764 point = gennemsnit 91 point pr. dag.

Og hvis det er at være "god" Kandu'er, så må jeg sgu være uovertruffen

Jeg har været medlem her i 277 dage og har 69837 point = gennemsnit 288 point pr. dag

Så glem bare alle dine selvafstivende tanker om, at det er fordi du er pissedygtig, Arne.

Og jeg kan da hurtigt finde endnu et par stykker der er "dygtigere" end dig, hvis du altså fortsat mener, at det er pointene det kommer an på.
Det ville fandme se sløjt ud, hvis fólks dygtighed og intelligens afhang af, hvor mange point de har fået tildelt i et forum som det her.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-04-05 17:12

Citat
P.S.: Jeg kan sagtens undvære dem, jeg er nemlig så god at jeg indtjener mere end 200 om dagen. Så jeg har squ ikke brug for almisser

Det passer jo ikke.
Arne har været medlem her i 259 dage og har 23764 point = gennemsnit 91 point pr. dag.

Og hvis det er at være "god" Kandu'er, så må jeg sgu være uovertruffen

Jeg har været medlem her i 277 dage og har 69837 point = gennemsnit 288 point pr. dag

Så glem bare alle dine selvafstivende tanker om, at det er fordi du er pissedygtig, Arne.

Og jeg kan da hurtigt finde endnu et par stykker der er "dygtigere" end dig, hvis du altså fortsat mener, at det er pointene det kommer an på.
Det ville fandme se sløjt ud, hvis fólks dygtighed og intelligens afhang af, hvor mange point de har fået tildelt i et forum som det her.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-04-05 17:34

ja, så må jeg nok indrømme at jeg hører til de dårlige brugere i de mange, mange dage jeg har været på kandu, jeg må til at rykke for poænger i de spørgsmål jeg er med i

//bentjuul

PS er forresten fuldkommen ligeglad med poænger

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 17:43

Efter min udregning passer Dovas tal ikke.
Arnes gennemsnit er 91,75 og Dovas gennemsnit er 252,12..

Ret skal være ret

Mit gennemsnit?! øhh 25,86 *L* men jeg har altså også et fast job, der trods alt skal passes - og som heldigvis giver andet end superskideligemegetpoint
Skulle det hænde sig, at Dova alligevel har regnet gennemsnittet rigtigt ud, så beviser det bare, at min intelligenskvotient passer nogenlunde med antallet af mine superpoint ....No shit

Jeg må hellere sige mit job op så!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 17:49

Bent du er da en fremragende kandu'er hele 25,32 er din intelligenskvotient
gennem årene røget op på *S*

Vi er et perfekt par dummerikker!!!

Kommentar
Fra : bsjh

Dato : 14-04-05 17:54

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 17:58

At tænke sig, der findes én der er dummere!!

bjsh

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-04-05 17:59

creamygirl, det er fordi jeg først har regnet fra den dag jeg blev superbruger (12/6), da jeg var alm. bruger tjente jeg jo ikke pointene op, og de point figurerer heller ikke på den sum der står som opsparet.
Men hvis man regner første periode som alm bruger med, er din udregning rigtig nok.

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 18:04

Nåå ja Dova
Jamen jeg tænkte nok, at du er klogere end mig. Det siger tallene jo *G*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-05 19:29

Den der liste over mænd, creamybabe? Er den nummereret og priorteret?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 19:37

Øh, det havde jeg ikke lige tænkt på Tedd, men vil du gerne være nummer 1 på listen, så kommer du det. Du er vist også den med flest point på bogen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-05 19:44

Bogen?? Det lyder spændende

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 19:49

Sender dig fluks en dusk persille og et par rejer Bogen kigger vi på senere *L*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-05 20:23

Der er ikke noget som ord, der kan sætte fantasien i kog!!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-04-05 22:15

Har det noget med "rejekællinger" at gøre? Eller er jeg håbløst naiv

mvh berpox

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-04-05 23:39

nope..du er helt på rette vej

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-04-05 06:27

Fint - jeg havde jo også mine anelser

(hmm...måske man kan smugkigge i creamy's bog for at stimulere Se&Hør-genet, nu jeg ikke må kigge i ungernes dagbøger )

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-04-05 06:55

Fed bog! langt bedre end dagbøger Berpox.
I hvert fald bedre end mine teenage dagbøger (og der var MANGE). Min fantasi var knap så veludviklet dengang *L*

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 15-04-05 19:36

Lige en pind på bålet!! Tråden kører stadig, kan jeg se!

Til AJ:

Citat
Det er ret typiskt at de fleste bemærkninger er kommet fra Quinder. Hold da kæft hvor I savner noget ordentligt MAND. Til de få drenge der har udtalt sig: Flyt hjemmefra, jeres Mor kan sagtens undvære jer, men kan I undvære Moar?

Hvordan kan du vide, hvem der er Quinde og hvem der er MAND i denne tråd?? Kunne da være sjovt at få kønsbestemt samtlige.

Citat
Hvem er du eller andre at I har ret til at drage hans vurdering i tvivl?

Den formulering forstår jeg ikke. Dog er den skrevet kl 4.21, så måske derfor lidt uforståelig!

Dine sidste tips:

Citat
Vittigheder Tip & Trick (61/5)

Fra : arne.jakobsen Send til en ven Dato : 15-04-05 03:30

Tip : "Sms & Hankatte."

Hver gang der sendes en SMS er der en hankat i himlen der får sine nosser tilbage!

og

Citat
Biologi Tip & Trick (38/5)

Fra : arne.jakobsen Send til en ven Dato : 15-04-05 02:22

Tip : "Insekter."

For få år siden troede man at kun mennesker brugte værktøjer. Idag er det en kendt sag at adskillige andre pattedyr også gør det. Også visse fugle gør det. Men vidste du at vi i Midt-Vestjylland faktisk har et insekt der bruger værktøj?
En Gravehvepse-hun graver et redekammer i sandet på vore skov/hedeveje. Efter at have fanget og bedøvet et passende stort insekt, slæber hun det hjem til redekammeret. Hun lægger nu sine æg på det bedøvede offer og derefter er det vigtigt at hun lukker indgangshullet. Det gør hun ved først at sparke sand og grus i hullet. Men for totalt at camouflere det, tager hun en lille sten op i munden og bruger den som en slags hammer for at banke det hele på plads. Hun er så dygtig til dette, at ingen andre insekter finder hendes redekammer. Og selv erfarne entomologer (Insektforskere) har uhyre svært ved at finde hendes rede. Jeg har aldrig fundet en lukket rede, men såvel jeg som mine gæster har under en kaffepause overværet seancen. Man skal selvfølgeligt vide hvad det er man ser, og være opmærksom. Men sådan er det jo altid i naturen.

Og nu ved I det også. Tag ud i den sandede Midt-Vestjyske natur i sommer og oplev det selv.

Er det gode tips? Du holder dig jo ikke tilbage med at kommentere andres tips! Hvor mange stjerner var det lige du selv fik her??

Dova, creamygirl og bentjuul: I må vist betragtes som "gode Kanduer" med jeres gennemsnitspoint. Uha! mit gennemsnit ligger under 5 pr. dag. Hvad kan jeg så udlede af det? En meget lav IQ ........ eller?

Men venter nu kun på et rigtig godt svar, så jeg kan få tråden lukket. Mon det kommer??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-04-05 19:53

Grethes, eller også bruger du bare ikke så meget tid herinde.

Citat:
Hvem er du eller andre at I har ret til at drage hans vurdering i tvivl?

Der mener AJ vist, at nogen kritiserer dømmekraften hos den spørger der gav AJ point og 5 stjerner i omtalte spørgsmål.

mvh dova

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 15-04-05 20:14

Citat:
Hvem er du eller andre at I har ret til at drage hans vurdering i tvivl?

Jeg er ikke i tvivl om meningen!

Det er formuleringen jeg hentyder til. AJ står jo ikke tilbage for at irettesætte andre for tastefejl, kommafejl og alle andre formuleringsfejl.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-04-05 20:19

Det er nok det, der har gjort ham til en god kanduer

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 15-04-05 20:22

Hvad?? ans

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 15-04-05 20:40

Citat
Hvem af du eller andre har ret til at drage hans vurdering i tvivl.

Sådan ville jeg formulere det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-04-05 21:44

Sætningen er sådan set god nok, der mangler bare et komma.

"hvem er du eller andre, at I har ret til at drage hans vurdering i tvivl.

Der kunne også have stået:
Hvem er I, siden I har ret til at drage hans vurdering i tvivl

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-04-05 22:50

Jeg ville have skrevet

"Hvem er du eller andre, der har ret til at drage hans vurdering i tvivl"

grethes

Jeg mente at arne.jakobsen så mange gange har irettesat andre brugere.

Mange brugere har så irettesat ham.

Det er der så endnu nogle brugere, der har haft ondt af, og givet ham point.

Ufortjent eller fortjent.

Det hele luner jo i hans statistik.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-04-05 21:37

Stolt over at kende dig Grethes. Du kan nemlig stave ....til embalage fx!! *L*

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 16-04-05 21:48

Sorry ......... der manglede et l.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-04-05 22:03

Sender dig lige en flovmand så trode sq det staves med kun et l *G*

Underligt du så ikke blev taget i skole ang. stavemåden, men det er sikkert for

svært, at koncentrere sig om både stavefejl og hvilken embal(l)age der bruges til

snaps *L*

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 16-04-05 22:11

Det er da ok at blive rettet, men ikke af hvem som helst

Godkendelse af svar
Fra : grethes

Dato : 22-04-05 15:22

Tak for svaret arne.jakobsen. Uden yderligere kommentarer!!