/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
fejl: HTTP 500
Fra : natasja0
Vist : 340 gange
100 point
Dato : 11-04-05 20:50

Jeg kan ikke uploade mine ftpfiler til TDC's server. filerne kommer simpelthen ikke med over. Hvis jeg bruger passiv overførsel, kan jeg slet ikke se indholdet på serveren og overførslen 'fryser'.
jeg kører på et lokalt netværk i ejendommen, men kan sagtens uploade til min anden hjemmeside, som ligger på UNI-C.
Hver gang støder jeg på denne meddelelse, hvad enten jeg bruger Stones som ftp program, Leechftp eller Internet Explorer.
Jeg har sat kryds ved enable folderview for FTP sites og show friendly HTTP error messages.
jeg kan heller ikke åbne mine andre netværkssteder, da jeg tilsyneladende ikke har adgangstilladelse.

Hvad i alverden gør jeg?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-04-05 21:02

Jeg kan ikke sige hvad der er galt hos dig, men jeg bruger dette program http://software.visicommedia.com/en/products/aceftpfreeware/ og har aldrig problemer med opload. Det er et gratis program.

//bentjuul

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 11-04-05 21:14

Kan kun sige at Fejl 500 = Intern serverfejl
altså det du modtager, men om det er din eller TDC tjaaa

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-04-05 22:52

Prøv om du kan komme ind fra en anden PC i ejendommen, så kan du udelukke om det er din PC der laver numre!

Kommentar
Fra : natasja0

Dato : 13-04-05 14:08

jeg har prøvet af få en ven (andet sted, anden pc og anden udbyder) til at logge ind på TDC's server, men han bliver afvist med, at han ikke har tilladelse til at se mappen. præcis som jeg selv gør.

min udbyder Telelet påstår, at deres tekniker er bekendt med, at deres server melder HTTP 500 intern serverfejl, så problemet må vil ligge hos dem og ikke i opsætningen af min PC eller hos TDC?

lavede en system restore og kan nu tilgå mine andre netværksmapper - bare ikke TDC's og Telelet's. såfremt det kan have noget med mine protokolopsætninger eller andet at gøre, er der så nogen, som ved, hvor man kan ændre dem?