/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl ved opsart af Windows 98
Fra : AnnLou
Vist : 418 gange
50 point
Dato : 16-09-02 16:16

Hov, jeg kom vist til at afslutte mit spoergsmaal...jeg proever lige igen!
Hej drenge,
Tak for de lynhurtige kommentarer!! Strarup har ret, fejlen er MSGSRV32, det var en tastefejl fra min side, sorry.
Jeg maa tit genstarte PCéren MANGE gange for overhovedet at kunne arbejde med den, lydkort: Soundblaster, internet-forb: kabel,(fejlen er vist nok opstaaet efter inst. af dette kabel?), jeg har dog ogsaa installeret et par andre ting.
Dr.Watson siger: version:4.10.2222, Microsoft Corporation, type 4.0.....??
Er den eneste loesning at geninstallere Windows, eller kan man fjerne dette denne irriterende fil?
Sommer saludos fra Spanien, Ann Lou

Kommentar
Fra : summer

Dato : 16-09-02 19:10

Nu husker jeg ikke det spm. du ref. til, men MSGSRV32 er en lille fil placeret i C:\WINDOWS\SYSTEM i windows 98 4.10.2222 og bruges i Windows 32-bit VxD-meddelelsesserver.
Umiddelbart ville jeg smække win98 cd i og køre en install. igen. Det tager ikke ret lang tid.
Jeg har prøvet at finde din "historik" og dermed det spm du ref. til, men der står bare at du har logget på Kandu første gang 16/9-2002.
Nå, strarup kommer nok også på banen
Sensommer saludos fra Nordjylland 21gr. sol
summer