/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Til arne.jakobsen
Fra : grethes
Vist : 522 gange
200 point
Dato : 11-04-05 19:38

Dine fortjente point i spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/64614

Det var dig der skulle have dem, men nu får du så til gengæld det dobbelte her fra. Det er jo meget vigtigt

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 210 point
Dato : 11-04-05 19:49

Vel er det ej vigtigt Grethe, jeg har da så mange. Men mange tak. Altid kun glad for at kunne hjælpe. Kan du have det godt. Kærlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 19:54

Nå, fik han lige fortalt endnu en bruger, at hans svar var det bedste?! Tja, hvad der er vigtigt for Arne er ikke nemt at gennemskue *LOL*

Det er heller ikke længere tilladt at tilføje noget til en definition fra en arneordbog. Straks bliver man sablet ned, og spørger bliver gjort opmærksom på, at ens svar er helt forkert. Det er squtte nemt at være her. Arne breder sig

Godkendelse af svar
Fra : grethes

Dato : 11-04-05 19:56

Tak for svaret arne.jakobsen. Håber du snart bliver den heldige vinder af månedens præmie. Du er jo meget ihærdig og aktiv, kan jeg konstatere. Både hvad svar og stavefejl angår.

Hilsen fra "den sure sild"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-04-05 19:58

Og du må endelig ikke fortælle Creamy at du har givet mig point. SÅ ryger du ind i hadeklubben. Hun kan være temmelligt modbydelig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 19:58

Lækkert at få sådan et svar tilføjet sin historik

Hilsen fra "den forundrede sild" *G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 19:59

Åh ja, det kan hun da Arne. Gu ved hvem der har hende mig det

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 11-04-05 20:00

Til creamygirl. Kunne bare ikke dy mig. og responsen kom jo fluks.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 20:02

Ja havde du forventet andet ?!?! *LOL*

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 11-04-05 20:05

Nej, netop derfor kunne jeg ikke dy mig : oD

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-04-05 20:06

Tag dig sammen Creamy
Citat
Åh ja, det kan hun da Arne. Gu ved hvem der har hende mig det

Hvad pokker er det for noget vrøvl?

Hvis du Creamy, vil gøre dig til af at være så pokkers klog og veltalende, er det da på tide at du også beviser at du rent faktisk ER det.

Du har tidligere været en såvel sjov som intilligent Kandu'er, men du er faldet lidt af på den på det seneste. I takt med at du er blevet mere og mere hadefuld.

Take U 2gether.

Hilsen AJ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 20:09

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-04-05 20:11

Du har sgu humor grethes

//bentjuul

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 11-04-05 20:21

creamygirl og ans! Mon ikke I har fanget "pointen" ??

bentjuul! Ja den humuristiske sans kom lige op i mig. Kunne ikke "dy" mig.

Måske det var for tidligt jeg lukkede spørgsmålet??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 20:31

Du lukkede spørgsmålet for tidligt

Jeg ville godt have set arne.jakobsen rykke for lukning af spørgsmålet.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 11-04-05 20:41

Sorry ........ men jeg kan da starte et nyt. Nej tror jeg venter et par dage. Der kommer nok en ny chance

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 20:42

Lad nu være Arne
Hadefuld er et stærkt ord at bruge - især når denne "hadefuldhed" som slet ikke er hadefuldhed, men derimod forundring og tja "lede" kun går på dig!

Ja, jeg er led ved dig - og du ved hvorfor. Det er jeg fordi du på hadefuld vis en gang for længe siden truede mig her på kandu. Forstod du den?! ellers spørger du bare igen