/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
SYM JET 50 - Motor
Fra : JonKC
Vist : 328 gange
100 point
Dato : 11-04-05 16:17

Er der nogen der ligger inde med en SYM Jet 50 med en smadret motor ?
Der er nogen der har forsøgt at stjæle min, men da jeg havde pillet tænspolen af kunne de ikke starte den og valgte at smadre den i stedet. Men motoren er næsten ny renoveret ?

humlejon@hotmail.com

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 08-05-05 13:01

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 08-05-05 13:01

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 08-05-05 13:01

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 08-05-05 13:02

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 08-05-05 13:02

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 08-05-05 13:03

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 08-05-05 13:03

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 08-05-05 13:03

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 08-05-05 13:03

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 08-05-05 13:03

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 08-05-05 13:03

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 08-05-05 13:03

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 08-05-05 13:03

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Accepteret svar
Fra : ozb

Modtaget 100 point
Dato : 08-05-05 13:04

okay men jeg har en hel sym der mangler bare et nyt stempel og cylener så kan den køre....og der er lige kommet ny kromtap i den.vis det er noget du vil købe... msn: (daniel_jensen_734@hotmail.com)

Godkendelse af svar
Fra : JonKC

Dato : 20-12-05 13:37

Tak for svaret ozb.