/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Priser på hårde hvidevarer
Fra : Ard
Vist : 348 gange
50 point
Dato : 11-04-05 12:40

Findes der en side på nettet med prissammenligning på hårde hvidevarer - lidt ligesom edb-priser.dk ?

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 11-04-05 12:42
Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 11-04-05 13:06

De 2 eksempler som Jakjoe nævner er ikke fyldestgørende nok, jeg foreslår du bruger jubii og herefter søger i deres shopping-sektion. Det kræver godt nok en del ekstra arbejde men det er det hele værd

og er du så en rigtig god købmand kan du måske få Elgiganten til at give der et tilbud der matcher det du fandt på nettet. der er også en hjemmeside der hedder www.peterspris.dk men her skal du vide hvad du vil have og hvormeget du vil betale for det.

Godkendelse af svar
Fra : Ard

Dato : 14-04-05 19:49

Tak til alle. Desværre kan man ikke dele pointene.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-04-05 01:23

Jeg siger tak.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : janpjat

Dato : 21-06-06 02:04

Alle er dumme hvis ikke de forhører sig i El giganten for de har 30 dages prisgaranti mod danske konkurrenter.