/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Prøver lige igen, i alt 300 point.
Fra : oleeliassen
Vist : 352 gange
125 point
Dato : 11-04-05 12:19

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 11-04-05 12:53

Prøv nærlæse de svar du allerede har fået, dette burde virke.

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 11-04-05 12:59

tsk. tsk. fh1dk

Årsagen til denne tråd er netop at de svar jeg indtil nu har fået ikke virker. Det BURDE være indelysende

-Ole

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 11-04-05 14:14

Du skal stå i den mappe du ønsker ændret.

Højreklik i mappen, vælg Egenskaber og fanebladet Tilpas.
Øverst ved "brug denne mappe som skabelon" vælges Fotoalbum.

Du skal være opmærksom på, at enkelte mapper åbenbart ikke kan tilpasses, blandt andet user\dokumenter.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-04-05 15:40

Sådan oprettes et fotoalbum på computeren
Åbn Billeder.
Klik på Opret en ny mappe under Fil- og mappeopgaver.
Skriv navnet på mappen, og tryk derefter på ENTER.
Højreklik på den nye mappe, og klik derefter på Egenskaber.
Marker Fotoalbum under Brug denne mappe som skabelon under fanen Tilpas.

Klik på Start, og klik derefter på Billeder, hvis du vil åbne Billeder.
Med visningen Miniaturer i mappen Billeder kan du hurtigt fastslå, hvilke billeder albummerne indeholder. I denne visning er de sidste fire billedfiler, du har ændret i hver mappe, vist som miniaturer på mappeikonet. Klik på Miniaturer i menuen Vis for at skifte til visningen Miniaturer for mappen.
Fotoalbummapper er bedst til at administrere få billeder.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 125 point
Dato : 11-04-05 16:43

tror at spørgeren med minuaturer mener det lille eksempel nede tv i billedopgaver - i så fald - gå i funktioner mappeindstillinger - vis og sæt flueben i stort set alt - så bør den være der.
Under generelt samme sted sæt prik i vis almindelige opgaver i mapper.
Huske at pilene i billedopgaver kan bruges til at vise mere eller mindre

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 13-04-05 16:05

Tja.. noget brugbart svar fik jeg ikke denne gang, men du får lidt for forsøget miritdk. I andre får tak

-Ole

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-04-05 22:24

tak oleeliassen - men hvorfor lukke spørgsmålet når du ikke har fået svaret ????

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 14-04-05 11:20

Det står beskrevet i det egentlige spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/63895
Jeg har geninstalleret maskinen og dermed elimineret problemet.

-Ole

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-04-05 18:26

tjah - så kunne du jo egentlig have sparet digselv for en masse problemer ved at gøre det fra starten - men godt du kører ok igen