/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Litteratur om marketing
Fra : mendes
Vist : 784 gange
140 point
Dato : 11-04-05 11:23

Hejsa.

Jeg er på udkig efter noget litteratur, som er anvendeligt i forbindelse med udarbejdelsen af markedsanalyser med fokus på kulturforskelle. Eftersom dette felt er helt nyt for mig, kunne det være rart at få et par hints om hvilken litteratur man skal starte med.

Takker..

Accepteret svar
Fra : 1975

Modtaget 150 point
Dato : 11-04-05 11:48

Prøv at undersøge lidt om Richard Gesterland.
Han har lavet mange undersøgelser om kultur forskelle i forbindelse med salg og service

Godkendelse af svar
Fra : mendes

Dato : 18-04-05 20:17

Tak for svaret 1975.