/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Et godt animations program
Fra : Ja_nemli_ja
Vist : 839 gange
200 point
Dato : 10-04-05 22:27

Hej
Mangler et godt og ikke alt for avanceret animations program..
(Skal være gratis) Hvis der er nogen der har et godt link eller noget, så skriv lige ind. På forhånd tak!

Jonas

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 10-04-05 22:45

PhotoFiltre er et godt og nemt program at arbjde med. Du kan downloade det fra www.Photofiltre.com

Hilsen
Otto

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 10-04-05 22:48

Hej Jonas!

Glemte at fortælle at du kan downloade dansk tekst til programmet Photofiltre.

Hilsen
Otto

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-04-05 23:14

du kan jo forsøge dig her :
http://jansfreeware.com/jfgraphics.htm gif animatorerne er slet ikke så ringe endda

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-04-05 11:55

Jeg bruger selv PSP's animations shop, men her er en række animatorer http://www.download.dk/index.asp?Kat=multimedie&SubKat=animatore som du kan afprøve.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Ja_nemli_ja

Dato : 11-04-05 18:48

Jeg tror det jeg leder Fter er en animations program hvor man kan tilføje lyd og gerne mange billeder i sek. så det ikke ligner det hakker..

Jonas

Kommentar
Fra : Ja_nemli_ja

Dato : 11-04-05 18:48

Jeg tror det jeg leder Fter er en animations program hvor man kan tilføje lyd og gerne mange billeder i sek. så det ikke ligner det hakker..

Jonas

Kommentar
Fra : Ja_nemli_ja

Dato : 11-04-05 18:48

Jeg tror det jeg leder Fter er en animations program hvor man kan tilføje lyd og gerne mange billeder i sek. så det ikke ligner det hakker..

Jonas