/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
cs
Fra : 369874123
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 10-04-05 22:25

plzz hjælp mig med at finde en eller flere (helst) cs server med hook mod.
har brug for så mange som muligt!!!
har sat det til 100. men giver gerne op til 500 point(men så skal der være mere en en).
"mange tak"
ps. har brug for IP'EN. ikke "søg på google"...

Kommentar
Fra : DarkDeviL

Dato : 11-04-05 00:59

DarkDeviL.dk CS #1
- Hostet i England omkring ~50 i ping for mig med 1024/128 DSL Forbindelse.
Der kommer HookMod på om et par minutter. Sidder nemlig og piller lidt i konfigurationen pt. Så, kan ligeså godt smide
det på med det samme. Det har også hele tiden været min plan at smide det på. :)

Og så er der denne som har det på allerede, som også inkludere AMX Mod samt Warcraft 3 Frozen Thorne:
RH3/4HM Warcraft 3 Frozen Thorne MOD

Angående min server, - da den er rimelig ny.. Har først fået den sat op her igår-idag.
Ved yderligere spørgsmål til den, kan du skrive en email til darkdevil snabela darkdevil punktum dk
Eller du kan oprette dig en bruger på www.DarkDeviL.dk - på mit forum, og spørge i kategorien "General", forum "DarkDeviL.dk CS #1".

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 12-04-05 14:31

jeg leder efter en server hvor der kun er hook mod. desvære

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-07-05 15:04

øhm jeg kan desværre ikke finde en server bestemt, men du kan jo søge på www.gametiger.com enten under mods eller under servers... de fleste servere reklamere med det i navnet ;)