/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Shy Boy af Monty Roberts på dansk
Fra : Baracca
Vist : 590 gange
200 point
Dato : 10-04-05 22:12

Hej alle!

Min søster vil meget gerne have Shy Boy af Monty Roberts på dansk, men den forekommer ganske vanskelig at skaffe. Er der nogen, der kan hjælpe; så vil min søster blive glad og jeg kan give en super fødselsdagsgave

Baracca

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 200 point
Dato : 11-04-05 01:10

Jeg tror du bliver nødt til at annoncere om at du ønsker at købe den, evt. via den blå avis, gul & gratis eller lignende steder.

Den er udsolgt fra forlaget,så den har været ret efterspurgt, og eftersom det er 6 år siden den udkom, er det nok tvivlsomt at finde den i nogen butikker,

Den fulde danske titel er "Shy Boy - hesten der kom ind fra de store vidder"

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : Baracca

Dato : 16-02-06 14:33

Tak for svaret dova.

Min mor fik den efter lang ventetid fra en antikvar. Men du kan lige så godt få pointene