/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Streg på steplet på en Puch Maxi K
Fra : bilfeldt
Vist : 486 gange
40 point
Dato : 10-04-05 14:50

hey.

Jeg har købt en ny cylender med stempel og det hele fra thansen, så er der en lille streg på den ene side af stemplet.. Skal den vende ned eller op?

Kommentar
Fra : AndersBis

Dato : 10-04-05 16:31

vil mene den side med den lille streg skal vende mod udstødningsporten?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-04-05 17:10

Ja det er en pil der skal pege mod udstødningen, dvs nedad på en Maxi.
Og hvis du syntes den skal køre stærkere, og have hakket stempelet(Kun til banebrug naturligvis), så er det nu stempelet uden stempelringe holdes ind og afmærkes igennem indsugningen. Det som saves af stempelskørtet med en nedstryger er lidt bredere end indsugningshullet og kun 7mm i højden, så files ganske lidt ud og indvendig for at fjerne savgraterne.
VH Palle Hansen