/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Manual til Power Shot A70
Fra : Fattig
Vist : 287 gange
100 point
Dato : 10-04-05 14:06

Jeg har købt et ældre Canon digital kamera. "POWER SHOT A70", men har desværre kun en spansk manual. Hvor kan jeg skaffe en dansk manual, og hvad vil den koste?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-04-05 14:42

Canon Danmark har danske brugsanvisninger til mange af deres apparater de sælger, så spørg via telefon/mail her www.canon.dk men du skal regne med at den er dyr.

Nogle fotoforretninger importerer selv deres kameraer uden om Canon DK og så er der ikke dansk manual med, typisk tysk eller engelsk. Ja og du har en spansk.

En engelsk manual kan hentes her http://alpha02.c-wss.com/inc/ApplServlet?SV=WWUCA900

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 10-04-05 14:46

Det sidste link virker ikke efter hensigten så prøv dette http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=DownloadIndexAct og find din manual.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 18-04-05 19:22

Tak for svaret bentjuul.Det er ikke lykkedes at skaffe en dansk manual, men det går også med en engelsk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-04-05 12:16

Hej Fattig - ja, det er noget lettere med en engelsk manual end en spansk - men der findes en dansk manual - du vil bare ikke kunne finde den som download og jeg er meget sikker på at hvis du skal købe den så koster den en bondegård.

//bentjuul