/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
triiiiissnnjjjiihh....
Fra : frk.fidus
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 10-04-05 12:03

Er lyden der pludseligt opstår når jeg sidder og lytter til musik fra nettet???
Er det mine højtalere eller computeren?

Det startede efter at jeg lagde nogle midi filer ind på min hjemmeside.... dejlig stille musik og pludseligt begynder lyden at forvrænges og så får jeg et chock når den høje skingre lyd triiiiissnnjjjiihh opstår!!! Så nu har jeg pillet musikken af hjemmesiden og lytter ikke til musik andre steder heller. Er der nogen der ved hvad det kommer af? Og hvordan jeg kan fixe problemet?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 10-04-05 12:09

kontroller om dine kabler/ledninger sidder som de skal først - kan være dine højtalere måske er lidt i udu ????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-04-05 12:19

Tjek din hastighed på nettet.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 10-04-05 12:22

det er ikke hastigheden.... ellers tak

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 10-04-05 13:48

Jeg tror det har noget med coperihgt at gøre.
vis eks du henter musik fra kazaa, vil du opleve at meget af det laver den lyd når du er midt inde i nummert.
Nogle gane kan man lige spole over lyde, andre gange er numert ubrugeligt.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 10-04-05 19:46

Tak trine80 men det er heller ikke det... for det er ikke altid det kommer...kun ind imellem og mest når jeg afspiller midi filer eller nogle mp3. Jeg har aldrig hentet musik fra kazaa eller andre steder og det jeg lytter til er sådan noget der allerede ligger ude på nettet.

hmmm..... surt at ingen ved hvad det kan skyldes for jeg får et chock hver gang jeg lytter til noget :)

Godkendelse af svar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-05-05 03:47

Tak for svaret miritdk.