/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Prøv at skriv til mig.
Fra : Franksp
Vist : 400 gange
3 point
Dato : 09-04-05 22:38

Jeg har ikke modtaget mails i 3-4 måneder. Nu har KanDu prøvet at løse problemet. Derfor venligst, skriv til mig nu. Du kan f.eks fortælle mig hvad du/I skal ha' at spise i morgen, eller hvad du har lyst til at skrive. Jeg skal bare se se on det virker nu. Det hele stoppede, da Jubii ændrede deres mail-kunder til pludselig at få 300 MB.

Hvis det virker, vil der blive sendt 300 point til den første der svarer mig. Kun hvis det virker, at jeg får mails igen

De venligste hilsener
Frank

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 13 point
Dato : 09-04-05 22:40

Hej Frank. Jeg gjorde som vi aftalte.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 22:41

Og det har åbenbart givet resultat. Lad os så håbe at det virker. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-05 22:42

Jeg kan da ikke garantere for at mails fra kandu fungerer hos dig.

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 09-04-05 22:44

Det svinger meget. Jeg har fået mail's hele dagen, men hen på aftenen stoppede det.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-04-05 22:45

Hej Arne. Det gjorde jeg også. Søren skrev et pænt brev til mig i nat. Her har vi så også næsten BEVISET. Skriv pænt til KanDu, og du modtager også et svar. Nu håber jeg det Søren gjorde, har hjulpet. Vi får se.

mvh
Frank

PS. Fra vores msn i går nat. Kan du li' Katie Melua. Arne det kan jeg sgu ikke huske???

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-04-05 22:46

Hej ans

Hvad mener du med "Jeg kan da ikke garantere for at mails fra kandu fungerer hos dig."

mvh
Frank

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 22:51

Hej Frank. Jeg sagde JA. Men det, at du får emiler om denne tråd beviser jo at du VIRKER igen, og er på Kandu 100%.
Jeg skrev absolut også pænt i min emil til teamet om dit problem.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-04-05 22:58

Hej Arne

Ja, nu virker det. Jeg får mails helt tilbage fra først i februar måned. Jeg skal lige ha' ryddet op inden jeg går i seng. Så det var GULDKORN, det vi snakkede om i går aftes/nat. Som jeg skrev tidligere, kan det godt betale sig at skrive, med pæne ord, til KanDu's administration. Jeg har korresponderet med Søren. Han og Rasmus er GODE.

Arne, er du på endnu? så vil jeg lige give dig de BONUSPOINT som jeg lovede.

En glad Kandu-bruger igen
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-04-05 23:01

Arne

PS. Fra vores msn i går nat. Kan du li' Katie Melua. Arne det kan jeg sgu ikke huske???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-05 23:02

Franksp

Citat
Du kan f.eks fortælle mig hvad du/I skal ha' at spise i morgen, eller hvad du har lyst til at skrive. Jeg skal bare se se on det virker nu.

Jeg svarede bare på dit spørgsmål, men kunne jo ikke garantere for om det virkede.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-04-05 23:03

Arne, du får ikke dine bonuspoint, hvis du ikke svarer på, Kan du li' Katie Melua. Arne det kan jeg sgu ikke huske???

Det er mig der enerådende er dommer og afgør dette.

Ha. ha
Frank

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 23:04

Frank med at du er tilbage som 100% Kandu'er.

Til alle andre: med at I har Frank tilbage igen. Han er noget af en kapacitet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-05 23:04

Pennevenner *LOL*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 23:05

Frank for hulen. Det har jeg allerede svaret på. Men svaret var og er JA.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 23:07

ans - der er jo også mange der skyp'er ikke sandt?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 23:11

*L*

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-04-05 23:12

Til ans: Jeg vil gerne være venner med alle, ikke kun Arne. Grunden til, at jeg ikke har været her på KanDu i et par måneder er, at jeg ikke fik mails på de tråde jeg svarede på. Derfor var det umuligt for mig, at følge med. Det har KanDu's administration - Søren - nu fundet ud af af. Det er/var fordi jeg brugte en supergod mail-adresse fra Jubii, som i Januer måned pludeselig, gratis gav fra 3 MB til 300 MB. Men efter dette kunne jeg ikke modtage mail fra KanDu.. Det Har Søren fra kandu, nu løst. Derfor er jeg glad for igen, at være med her igen.

Til Arne: Jeg opretter nu en tråd til dine velfortjente BONUS-POINT

en glad
franksp

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 09-04-05 23:14

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 23:15

mere *L*

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-04-05 23:19

Til creamygirl

Hvad mener du med *L*

Jeg kender desværre ikke alle disse specielle "SPROG". Venligst fortæl mig dette.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-05 23:21

Det er arne.jakobsen også glad for. Ja, at du nu er en glad kanduer igen *LOL*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-05 23:23

Franksp, hvis du er i tvivl, så spørg arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-04-05 23:27

Ans. Skriv da venligst, noget jeg kan forstå. Du skriver nogle korte meddelelser, som jeg ikke fatter noget af.
Har jeg gjort noget forkert, efter dine eller KanDus regler. Skriv venligst til mig hvad det er du mener?

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 23:27

Ok - Det er SMS-sprog: L = Laughing - LOL = Laughing Out Loud

ans - jeg vil vædde med at jeg ikke er den eneste der er glad for at Frank er tilbage igen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 23:38

*KLPLAG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 23:40

UPS! Wrong

*KMPLAG* (klapper mig på lårene af grin )

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-05 23:45

arne.jakobsen

Du kan vædde alt det du vil.

KMPLAG

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 23:48

Bonuspoint i kategorien biologi?! ROTFLMAO

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-05 23:48

arne.jakobsen der er bonuspoint i biologi

KMPLAG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-05 23:49

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-04-05 00:27

Til ans og creamygirl.
Jeg var indtil jeres indlæg, glad for at jeg igen kunne være med på KanDu.
Jeg kan, uden at forstå jeres svar, med alle jeres forkortelser (hvorfor bruge dem her, det er ikke SMS) forstå, at I ikke synes, jeg må ha' lov til at komme tilbage, uden på en måde at gøre grin med mig. Det forstår jeg ikke. Hvorfor denne uvenlighed.

???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-05 00:31

Du er velkommen Franksp, men jeg ikke forstå hvorfor arne.jakobsen skal have 300 point i biologi. Du svare mig på det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-04-05 00:48

Øhh, gør jeg (vi) grin med dig franksp?!

Undskyld, men sådan opfatter jeg ikke mine indlæg. Derudover var jeg ikke klar over, at du forventede en velkomstkomite?!

Men kig lige på dit oprindelige indlæg - og se det første svar du får!

For mig ser det ud som om, at dig og AJ har aftalt noget - og det er såmænd bare det jeg tager mig en griner af.

Især fordi samme Arne for et stykke tid siden fik 500 point af én bruger han har på MSN - og som åbenbart syntes, at han skulle belønnes med kandupoint for noget han havde hjulpet hende med privat.

Tror altså ikke, at det er det der er meningen med kandus koncept - og superpoint i det hele taget!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-04-05 00:50

Hej ans.

Jeg var rigtig glad for at kunne komme på KanDu igen, med mails, og håbede på at genfinde alle mine gode "gamle" venner.
Sådan har jeg ikke oplevet det. Alt hvad jeg jeg har gjort i aften, er kun blebet kritiseret. Det er vel ikke meningen med KanDu.
Det var Søren fra KanDu's administration der hjalp mig. Det skulle jeg aldrig ha' gjort. Min glæde var meget kort. Jeg kan forstå nu, at det primære herinde, er at "kaste mudder" på hinanden Resten af svaret til dig, vil du kunne finde i en ny tråd som jeg opretter, om lidt i kategorien smalltalk.

mvh
Een der er skuffet om at komme tilbage - franksp

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-04-05 00:57

Nå, du er skuffet Frank?!

Tja, jeg græmmes over, at en voksen mand har så hårdt brug for at være nummer 1 på top 10 listen i en given kategori, at der aftales i bagdøren, hvordan det kan (skal) gøres

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-05 02:45

Franksp

Du har været bruger på kandu siden 20.06.02

Du kender kandu bedre end de fleste brugere.

Hvorfor skal du altid spile dum??????????????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-04-05 07:39

Hold kæft hvor er det klamt, at se jer 2 slyngveninder lillearne & klynkefrank sidde og gnubbe point

klynkefrank.... Som jeg skrev til dig i en anden af dine klynketråde, hvis du vantrives så frygteligt på Kandu, så tage dog og fis af, og tage endelig monsterarne med.

Klynkefrank med sit pointsvindel mv og lillearne for sit ubehagelige og ondskabsfulde væsen er ikke ligefrem noget der pynter på Kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-05 11:38

Franksp

Får du stadig mails fra kandu

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-04-05 14:14

Jeg får mails!

Det er jeg meget glad for og overvejer derfor om nogen skal have lidt bonuspoint!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-04-05 14:22

oD mig mig......

Jeg æææælsker point, og kan sagtens bruge dem. Om ikke andet så til at bringe AJ's pis i kog.

http://www.kandu.dk/dk/spg/63144
Citat
Palle19 - Eftersom Klumme selv indrømmer at hans svar er forkert, og såvel Zabatini som jeg har givet dig meget bedre hjælp, er det meget dumt af dig at acceptere et åbenlyst forkert svar. Du kan trygt stole på, at næste gang du får brug for hjælp, er der ingen der gider at hjælpe dig. Klumme er IKKE superbruger. Han kan derfor ikke bruge pointene til noget. Så de er totalt spildt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-04-05 14:34

Nøøøh Klumme!

Skal jeg give point til nogen, skal det være til én, der derved kommer opad på en eftertragtet top 10 liste

Og skulle nogen efterfølgende kalde mig for en pointfusker, så klager jeg bare til kandu *G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-04-05 14:37

hehe, Palle19 er ikke helt uden humor

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-04-05 14:38

Nå ævvv piwww - Så er jeg ude af det billede...

Det er ellers ret sjovt at få 170 point for et supergodt svar LOOOL Det er noget der rykker i pointselvtilliden

PS
Du står sgu til en førsteplads i filosofi..... LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-04-05 14:39

Creamy

Ham Palle har en sublim humor LOOOOL