/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvem var mest ond.
Fra : nanahund
Vist : 447 gange
200 point
Dato : 09-04-05 11:17

jeg ser ofte meget provokerende svar til en spørger, og tænker så på hvem var den værste. ????? Hvis vi bruger skalaen 1-10 og 10 som den værste. Men vi kan jo også lige give nogle 10 taller til dem,
som altid bruger en meget pænt tone her på Kandu.dk
Mvh Nanahund.
PS sådan bare for lidt weekend hygge.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-04-05 11:23

Stalin var en slem fyr. Godt han ikke har mulighed for at
blande sig her.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 210 point
Dato : 09-04-05 11:35

Jeg giver arne.jakobsen karakteren 10 - for det mest svinske sprog på kandu!
Alle øvrige kanduer får karakteren 10 - fordi de kan holde ham ud!

Skulle jeg have misforstået dit spørgsmål, er jeg sikker på, at AJ dukker op - tager hatten af (gentleman som han jo er) og nikker mig en skalle!

God weekend

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 09-04-05 11:35

Jeg vil følge op i Tail´s ånd.

Jeg synes at Hilter bestemt ikke var en god mand.
MuGabe er vel egentlig også en slemmer fyr.
Fogh må ligge på en delt 3. plads sammen med Pia Kjærsgaard

Hvis jeg i denne tråd navngiver Kandu-brugere som slem, værre eller værst så er jeg vel i bund og grund ikke bedre end dem?

Jeg er helt med på hvad du mener, men jeg mener faktisk ikke det er det niveau der skal sætte standarden. Men det var vel ikke det svar du ville høre?

Memuel

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 09-04-05 12:27

nanahund >> alene det at du stiller spørgsmålet som en selvstændig tråd og dermed opfordrer til ris og ros (kald det bare mudderkastning, støj o.s.v...), må vel kvalificere dig til et 10-tal og at jeg overhovedet gider svare/kommentere er nok ikke bedre (må vel også give mig selv et 10-tal)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-04-05 12:30

Kandu.dk Teamet har sat normen så vi er vel alle til et 10 tal

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 09-04-05 12:41

troede også at denne kategori var forbeholdt fejl, mangler, gode ideer, spørgsmål vedr. Kandu.dk, så jeg kan heller ikke se relevansen af denne tråd.

Godkendelse af svar
Fra : nanahund

Dato : 11-04-05 16:23

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 11-04-05 17:33

Trist at nogen faldt for ånden i denne tråd.

Men sådan er der jo så meget.

God vind til alle også dem der lader sig rive med i tråde og får skrevet ord der er stødende for andre.
Memuel :D

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 18:14

Ligthen Up Memuel!

Dette er cyberspace - og hvis denne tråd virkelig kan gøre din hverdag trist, så har du vist en del at arbejde med

Tak selv Nanahund..