/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
festlige tegninger til en konfirmationss~
Fra : snaptil
Vist : 1283 gange
30 point
Dato : 09-04-05 10:12

overskriften siger det hele. mgl nogle festlige tegninger til en konfirmationssang. helst i sort-hvid

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-04-05 11:15

Hvorfor har du sendt spørgsmålet to gange?

Hvis du vil tilføje noget, kan du skrive en kommentar til dit eget indlæg.

Du behøver ikke at oprette et nyt.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 09-04-05 11:22

hanne det ikke det samme spørgsmål hehe læs da

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-04-05 12:42

Sorry!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-04-05 12:43

Men hvad er den store forskel!

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 09-04-05 14:07

Du kan sagtens finde en masse sjove og festlige billeder du kan bruge hvis du søger under danske sider på google.... eller lav dem selv... det er da også sjovere :) også hvis ikke man er en ørn til at tegne..... for så bliver der da noget at grine af saml evt familien og lav et fælles projekt ud af det

Bare en idé

knus fidus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-04-05 15:20

Scan evt. billeder af konfirmanden ind i f.eks. Photoshop og lav noget sjovt med det - lang næse eller store ører.

Kun fantasien.....

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-04-05 15:50

har søgt under google og var i tidsnød.....

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-04-05 15:53

camilla moster...Men hvad er den store forskel! ...
sjove tegninger. er ligesom sketches mv.. eller de tegninger du ser i avisen -....
festlige tegninger er fyrværkeri, gaver, terpentiner, mad og hvad der ellers findes til en fest, forstår du??..

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 05-05-05 11:57

giv mig et link til en festlig tegning el. lignende så jeg kan lukke spørgsmål (-: . festen er jo slut, bare lige et stykke knaldfyrværkeri el lign.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-05-05 13:29

Jow, den ér fesen ind

Hanne

Annuller spørgsmålet
Fra : snaptil

Dato : 28-02-06 14:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål