/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ERROR NUKER
Fra : dhmoelsted
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 08-04-05 23:29

Findes der ikke et gratis program til fjernelse af error, jeg har hentet et par stykker der i første gang var for free, men når så der var fundet ting og sager på pc, så var det pludslig ikke for free mere.
mvh
Hans

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-04-05 23:37
Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 09-04-05 01:31

De fleste af den slags programmer fjerner fejl i registreringsdatabasen og så kan man lige så godt bruge et program der kan det.
http://www.321download.com/LastFreeware/ JV16 powertools, men lad være med, at bruge det ukritisk og vælg det link hvor der kun står Download ellers får du en betalingsudgave (nyere)

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 09-04-05 09:51

hej jakjoe
tak for din links, denne har jeg prøvet, den er fin men når den så har fundet alle prob. klikker der en reg. op med anmodning om betaling trods at jeg har reg. med min e mail ?
har jeg misforstået noget i opstillingen, den er ellers effiktiv
mvh
Hans

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-04-05 10:32

Det er nok en god forretningspolitik...give noget gratis væk, for så at tage penge hvis du skal have rettet de fejl der bliver påvist.

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 09-04-05 21:12

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-04-05 21:18

Hvis du kommer i tvivl om hvordan du kan bruge JV16 så bare spørg. God fornøjelse!

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 09-04-05 21:33

Hej bjarne D.
Jeg ville godt lige spørge om jv16 kan fjerne error 1706 pop up skilt der er meget omtalt på google, 1706 error hedder det
mvh
Hans