/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
usb-fejl
Fra : barneyboy
Vist : 418 gange
100 point
Dato : 08-04-05 20:57

jeg har en ekstern harddisk..jeg kører windows xp..hvis jeg tilslutter alt muligt via usb portene, virker det fint...men ved tilslutning af min eksterne harddisk siger den: "Usb-enhed ikke gentekndt"-usb-enheden genkendes ikke af windows...jeg har 8usb porte, både usb 1.1 og 2.0..den siger det samme ved alle....please he

-barney

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-04-05 21:04

har du ikke en installations cd..
det kan godt drille første gang en eksternHD skal kobles til en ny com..

er harddisken formateret ? virker den i andres computerer ?

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 08-04-05 21:09

den virker i andres computere..virkede i min for få dage siden..men så gik det total i teenage oprør..

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 08-04-05 21:10

den virker i andres computere..virkede i min for få dage siden..men så gik det total i teenage oprør..

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-04-05 21:15

prøv at genstarte computer mens den sidder tændt i usb port..min flipper også nogen gange og så kan den kun finde den ved genstart