/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Canon Digital IXUS 50
Fra : pepsimax
Vist : 597 gange
50 point
Dato : 08-04-05 13:51

Hej

Kan i hjælpe mig med en DANSK manual til dette camera Canon Digital IXUS 50

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 14:40

Jeg har før haft fat i Canons Europæiske Servicecenter, og der findes ikke en Dansk vejledning. Der er nemlig ikke krav om at en sådan skal forefindes. Du kan muligvis downloade en engelsk fra deres hjemmeside, men det danske marked er alt for lille til at det kan betale sig for at lave en dansk vejledning. Sorry Arne .

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 08-04-05 15:06

Canon Danmark har danske brugsanvisninger til de fleste apparater de sælger, så spørg via mail her www.canon.dk men du skal regne med at den er dyr og her kan du læse lidt om dit apparat http://www.canon.dk/for_home/product_finder/cameras/digital/Digital_IXUS_50/

Det er ikke mere end et par uger siden at en ven købte et G6 og der var også dansk manual med.

Men nogle fotoforretninger importerer selv deres kameraer uden om Canon DK og så er der ikke dansk manual med, typisk tysk eller engelsk.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : pepsimax

Dato : 06-01-06 11:02

Tak for svaret bentjuul.