/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Paradis is
Fra : CCjunior
Vist : 4741 gange
100 point
Dato : 08-04-05 13:11

Jeg har et par gange fået is fra Paradis is.
er der nogen der ligger inde med opskriften til deres is.
det er dælme go is, men til 60kr litteren er jeg villig til selv at prøve at lave lidt..

Junior

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 08-04-05 13:28
Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 08-04-05 13:33

undskyld, var vist for hurtig, der står godt nok opskrifter på deres hjemmeside, men jeg kan ikke umiddelbart finde dem.
mvh.
...aase også is-elsker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-04-05 14:24

der burde være opskrifter - spekulerede lige over om man skulle melde sig til for at få dem på aasenissums link

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-04-05 14:26

har lige prøvet at melde mig til, gir ikke så meget resultat.. det er go is, men alt alt for dyrt..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-04-05 14:27

surt for iselskere -

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 08-04-05 14:30

http://www.ismaskinen.dk/ - der ER opskrifter

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 08-04-05 14:32

Er det ikke meget normalt, at opskrifter på forskellige produkter ikke er tilgængelige for os dødelige??
Så sælger de jo ikke deres produkt

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 08-04-05 15:42

er i gang med at finde jordbærrene frem (miritdk - ismaskinen, tak for det)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-04-05 16:08

De opskrifter der er på siden, er dem der er nævnt hvor man kan bruge isen i cocktails.

Jeg holder med kandaikke, sådan nogen opskrifter er ikke noget fabrikanterne giver fra sig.

Så ville de jo gå glip af at sælge deres produkt til ågerpris.
Og det vil jeg kalde det når nogen tager over 60 kr. for en liter is.

mvh dova

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 08-04-05 17:03

Ja ja det koster da lidt, med det er nu alle 60 kr hver :)

Jeg elsker selv isen fra parradis og har et iskort som jeg fylder op med penge når det er tomt, det er fantastisk... Ummmm jeg tror jeg skal derned i morgen

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-04-05 17:19

det is de har inde på ismaskinen er jo kun til dem som har en ismaskine, hvad med os med små køkener som ikke har sådan en..hvordan er fremgangs måden så...

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 08-04-05 17:56

Hvis du ikke har en ismaskine bloiver det svært for dig at opnå samme himmelske is som paradis.

Men det der er vigtigt når du laver is, er at du rører i den mens den fryser på den måde bliver isen cremet og blød og du undgår iskrystaller. Det bliver jo nok lidt koldt, med mindre de ifører dig en tyk tyk vinterfrakke og sætter dig ind i fryseren.

Derfor gør man sådan, du rører kraftigt i isen, sætter den i fryseren. Hver halve time, gerne oftere tager du isen ud og rører i den.

Held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 10-04-05 11:19

Tak for svaret miritdk.

det er nok det nærmeste som vi kommer paradis is.. desværre....