/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Midlertidigt tag over hovedet.hjælp..god~
Fra : jakobal
Vist : 570 gange
200 point
Dato : 08-04-05 11:08

Hej,
Vi har solgt vores hus før vi kan overtage et andet hus på Amager. Vi er en familie på 4. Nogen der har været ude for det samme eller har gode ideer til hvor man kan bo midlertidigt. Skal være på Amager eller omegn.

Hjælp

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-04-05 11:13

I en Campingvoge er da en mulighed for en kort periode
Mvh Sune

Kommentar
Fra : zukker

Dato : 08-04-05 11:28

ja det vil jeg også sige vi går den varme tid i møde har selv på på camping med børn sommer og efterår og det var udmærket
zukker

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 08-04-05 11:31

hør med et hotel om ikke man kan få en god ris for perioden - de er ofte til at forhandle med.

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 08-04-05 11:31

hør med et hotel om ikke man kan få en god ris for perioden - de er ofte til at forhandle med.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-04-05 12:29

Har i købt nyt? Ellers kunne i vel frmskynde overtagelsen af det nye? Her i jylland, findes der huse der kan købes til omgående overtagelse. Det gør der måske ikke på Amager.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 15:52

I stedet for Campingvogn eller Hotel kunne I leje en Hytte på en campingplads. Når det drejer sig om en lidt længere periode end blot en weekend eller en uge, burde I kunne opnå en rimelig pris. Der er køkken i de fleste hytter samt adgang til bad og andre fornødenheder. Samtidigt kan man nemmere skabe lidt hjemlig hygge i en sådan hytte, og det er nok så vigtigt når der er to børn. Det er jo også lidt uden for sæsonen så hytten bliver sikkert ikke så svær at finde. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 200 point
Dato : 08-04-05 16:03

En yderligere forskel på Hotel og Hytte er: I en Hytte må i selv lave mad, bruge jeres eget køkkengrej, jeres egne lagner, dyner og alt andet hvad I har lyst til. I kan selv stå for rengøringen og må f.eks. invitere gæster til middag. Alt andet lige, giver det jer en mere normal tilværelse end hvad der er muligt på Hotel. Det samme kunne siges om en lejet Campingvogn, men jeg tror I vil føle jer mest hjemme i en Hytte.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-04-05 16:25

jakobal

Hvilken periode er der tale om?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 16:46

ans - Undskyld. jakobal skriver at De har solgt huset, så jeg gik ud fra at det var nu behovet var der, men det kan selvfølgeligt godt være senere.

Godkendelse af svar
Fra : jakobal

Dato : 08-04-05 17:26

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 17:31

ans - endnu engang UNDSKYLD. Det var en helt forkert smiley. Jeg mente Men X og Z ligger lige ved siden af hinanden. Venlig hilsen Arne der er MEGET

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-04-05 17:32

arne.jakobsen

Jeg forstå ikke helt din

Jeg havde måske et forslag, men det er uden betydning nu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 17:33

jacobal - tak skal I have. Håber I finder en dejlig hytte at bo i. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-04-05 17:33

Ok arne.jakobsen

Jeg blev meget forundret.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 17:48

Ans - Jeg skylder dig en Kyskage.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 17:53

Ans - I øvrigt kan dit gode råd da IKKE være ligegyldigt nu. Viser det sig at være bedre end mit, kan det da stadig bruges af jacobal m/ familie. O g han har da stadig mulighed for at præmie dig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 18:10

jacobal - Nu er det jo ikke sikkert at ans læser denne tråd længere, eftersom den er lukket. Men hvis du også gerne vil høre hendes råd, vil jeg foreslå dig at åbne en speciel tråd til hende i samme kategori. Nøjes med 1 point. Hvis hun så kommer med et godt råd, kan du jo altid forhøje pointene og give hende dem. Hilsen AJ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-04-05 18:11

Måske mit evt. forslag kan være brugbart, men det kræver at jakobal lige informerer om perioden, det drejer sig om.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-04-05 18:12

Der skal ikke åbnes en ekstra tråd, jeg følger med her

Hilsen ans