/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
NATMADEN ??????
Fra : halvdum
Vist : 222 gange
150 point
Dato : 08-04-05 02:32

Ser man stadig "NATMADEN" her her på siden ?
mvh. halvdum

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-04-05 02:37

Yep - han er her da jævnligt, men godt nok et stykke tid siden han har lagt en god vits.

//bentjuul

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-04-05 06:13

Er set et eller andet sted. http://www.kandu.dk/dk/spg/63515

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-05 09:14

Jeg stødte senest på natmaden her : http://www.kandu.dk/dk/spg/63599#678609

Altså : natmaden Dato : 28-03-05 02:03

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 10-04-05 18:37

Sjovt at ingen, bare bad mig kigge, i hans profil.
Det ville have været et godt svar og udløst "præmien"
Hvem giver jeg den nu til ?
mvh. halvdum

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-04-05 19:45

I hans profilo. Hvad mener du er det :

Citat
oooo$$$$$$$$$$$$oooo
oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o
oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o o$ $$ o$
o $ oo o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o $$ $$ $$o$
oo $ $ "$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$o $$$o$$o$
"$$$$$$o$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$o $$$$$$$$
$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$ """$$$
"$$$""""$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$
$$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$o
o$$" $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$o
$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" "$$$$$$ooooo$$$$o
o$$$oooo$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$"$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$""""""""
"""" $$$$ "$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" o$$$
"$$$o """$$$$$$$$$$$$$$$$$$"$$" $$$
$$$o "$$""$$$$$$"""" o$$$
$$$$o o$$$"
"$$$$o o$$$$$$o"$$$$o o$$$$
"$$$$$oo ""$$$$o$$$$$o o$$$$""
""$$$$$oooo "$$$o$$$$$$$$$"""
""$$$$$$$oo $$$$$$$$$$
""""$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$"
"$$$""""

Du giver selvfølgelig ALLE overskydende påæng til mig

Hér er et program du kan lave samme sjov med BG_ASCII : http://www.softwarelight.com/index.php?category=Graphics&program=BG_ASCII

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-04-05 20:44

Du kan da ikke se i hans profil om man stadig ser ham !!! medmindre at han lige har besvaret et spørgsmål - men han var inde i et spørgsmål i fredags.
Behold du bare din "præmie" selv eller giv dem til Børnenes Kontor. Min købmand vil ikke modtage kandu poænger

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 150 point
Dato : 10-04-05 21:07

Søg under : [Alle emner] i kandu.dk's søgefelt øverst til højre på siden og skriv : natmaden

..således tjekker du, hvornår natmaden sidst er omtalt eller er kommet med et indlæg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 12-04-05 03:06

Jeg kan da se hvornår han han sidst har stillet eller besvaret et spørgsmål.
Under historik.
mvh halvdum
Ps. Det var lige før det fine billede fra natmadens profil tog kegler molo :P
Men nu da bentjuul har en fedterøv af en købmand, går den måske alligevel.

Godkendelse af svar
Fra : halvdum

Dato : 12-04-05 03:10

Tak for svaret molokyle.
havde egentlig regnet med at natmaden selv kom forbi og gjorde krav, men sådan skulle det ikke være.
tillykke med den fine præmie               .
mvh. halvdum

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 09:53

Takker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-04-05 01:23

Jeg var lige på sjælevandring, er der nogen der har spurgt efter mig ??

Halvklog, du smider om dig med påægner, har du vundet i (kandu)tips !
Prøv dog på sgybe ,U-KNOW
Men sofanet, kan måske ikke trække det

Ellers findes jeg tit, lige til hjøre for denne computer

Vittighedder bentjuul, vittighedder hænger på 'lord AJ'
Hvilket er en vittighed i sej sæl.

Der var galla premiere på en film, og mange af de kendte mennesker var samlet.
En af de dem var AJ, som lige ville op i baren og have en drink.
50kr. stod der på skiltet så det betalte han.
Da det var TDC, der stod for festen var det også deres mænd der stod i baren,
og de havde fået at vide at de skulle give samme service som de plejede.
Så de tog halvtredseren og sagde :"på gensyn!"

Denne burde nuuk ikke bringes på kandu.
men det brænder i fingerne.
og det går vel som
Citat
George W Bush og Tony Blair står i en bar.

En gæst kommer hen og spørger hva' de taler om. Vi planlægger 3.
verdenskrig siger Bush.

Åhhh, siger gæsten. Og hvordan lyder planen?

Vi tænker på at tage livet af 14 millioner muslimer og én IT-konsulent,
siger Bush.

Gæsten bliver bare stående helt måbende.

ÉN... IT-konsulent? siger gæsten. Hvorfor det? Hvorfor i alverden skal der
tages livet af ÉN IT-konsulent?

Da klapper George W Bush Tony Blair på skulderen og siger: Hva' var det jeg
sagde? Ingen kommer til at spørge efter muslimerne...

Hyg jer !