/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Horoskop?
Fra : DVBH
Vist : 523 gange
108 point
Dato : 07-04-05 22:43

Hej

Jeg vil gerne finde et sted at læse daglige horoskoper.. Kender et par steder, men der kan man ikke se en dag frem, og det ville jeg gerne finde et sted hvor man kunne...

Hvis evt. der var en der kunne finde et sted hvor man kunne få tilsendt via sms ville det være helt perfekt ( Det må bare ikke koste noget, og har gratis sms)

Syntes horoskoper er meget sjove... selvom det nok er tilfældigt kommer de altid til at passe når man læser dem :-/

Håber der er nogle der kan hjelpe..

M.v.h. Jens

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-04-05 22:47
Kommentar
Fra : EntrY

Dato : 07-04-05 22:48

Kender ikke lige nogen sider, men kan fortælle dig at grunden til at de altid passer, er at dem der skriver dem bare skriver noget der passe på alle, som fx: "Du har af og til problemer med vennerne, men det løser sig hurtigt igen" - hvem kan ikke relatere til det?

Undskyld, kunne ikke lade være..

Mvh. Tim Spangsberg/EntrY

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 07-04-05 22:55
Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 08-04-05 03:24

cdripper > jeg må sige at det passer sådan set rigtigt nok på mig ( det på dit link )
ps. vandmand : jeg har det faktisk sådan på jobbet og i hjemmet ; men men men alt med forbehold

Kommentar
Fra : DVBH

Dato : 08-04-05 17:05

Entry--> Jah, det har du da sikkert ret i.. Men syntes aligevel de er lidt sjove

Med Venlig Hilsen Jens

Kommentar
Fra : EntrY

Dato : 10-04-05 20:10

Ja, enig - de er latterlige..

Kommentar
Fra : mangorossa