/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Screen Movie Recorder?
Fra : Hypacia
Vist : 1344 gange
50 point
Dato : 07-04-05 16:27

Hej Kandu.dk.

Jeg har et spørgsmål. Jeg ville høre om det er muligt at Sætte en DVD i DVD Drevet, og afspille DVD'en i f.eks Windows Media Play eller andre DVD programmer. Og nå du ser F.eks DVD'en i Windows Media Player kan du så få et program der optager det der sker på din skærm? (Ikke ripping) I korte træk: Hvis man F.eks har en DVD der ikke kan Rippes kan det så lade sig gøre at få et program der kan optage det der sker på skærmen?

På forhånd tak. (:

Kommentar
Fra : shqiptar_ujk

Dato : 07-04-05 16:32

jep du skal bruge et program der hedder hybercam!

med det program kan du optage din skærm! alt hvad der kan ses på skærmen .-.

Kommentar
Fra : shqiptar_ujk

Dato : 07-04-05 16:32

jep du skal bruge et program der hedder hybercam!

med det program kan du optage din skærm! alt hvad der kan ses på skærmen .-.

http://www.hyperionics.com/hc/index.asp

gå ind der ^^ for at downloade - :D

Kommentar
Fra : Hypacia

Dato : 07-04-05 16:56

Er der andre programmer der er meget bedre kvalitet?

Kommentar
Fra : shqiptar_ujk

Dato : 07-04-05 17:10

kvaliteten kan gøres gør bedre med det program! du skal bare vælge et andet codec den skal optage med end den den har!

F.eks divx codec--