/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
VW Golf - plads til barnevogn?
Fra : veisfeld
Vist : 1450 gange
50 point
Dato : 07-04-05 12:15

Hej,
Vi er ved at kigge på ny bil. Vores kriterie er at der skal kunne være en sammenklappet Emmaljunga barnevogn uden sæderne er lagt ned.
Er der nogen der ved om der kan være en barnebogn bagi en VW Golf IV med 5 døre?
Er der nogen der har et godt bud på en bil i 100-140 kkr klassen der kan rumme en barnevogn, kører 18+ km/l diesel og ikke minds er komfortabel at køre langt i (dvs. støj, køreegenskaber, A/C osv...)

Kommentar
Fra : Henrysdj

Dato : 07-04-05 13:59

Hej...!
jeg syntes at i skal prøve at kigge på en Opel Astra st.car diesel.....der kan ihvertfald være en barnevogn i bagagerummet....og den kører også ca. 18 km/l., og komforten er ganske udmærket, da jeg selv kører i en fra 1992, og der er ikke meget støj i kabinen.
hvis i vil ofre ca. 100.000 kan i også få en fra ca. 1997-98, der er der både airbag og abs osv.
håber i finder en bil i kan bruge....!
mvh
Henrysdj

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 07-04-05 16:19

der kan være en barnevogn bagi en golf 2, blot man taget hjulene af - og den er mig bekendt mindre end 4'eren.. Ellers tag ud til en brugtvognsforhandler og afprøv.

Kommentar
Fra : jegerper

Dato : 07-04-05 22:31

I en Gårlf 4, kan der ikke være en barnevogn, den skal hvertifald skilles rigtig meget ad først. Kig istedet efter en Peugeot 406 STC, eller Volvo 850. Dem er der mega plads i, der kan i nøjes med at tage hjulene af. Men hvis det er en diesel i vil ha, skal i nok væbne jer med tålmodighed, brugte diesel biler hænger ikke på træerne.

Kommentar
Fra : Klejtrup

Dato : 26-06-05 00:25

Vi har en Fiat Punto II og der kan sagtens være en barnevogn bag i uden sæderne skal klappes ned.. dog skal hattehylden ud og hjulene af barnevognen men der er plads nok til det hele og endda 2-3 indkøbsposer.. og mon ikke bagagerummet i en golf 2 og en punto er nogenlunde lige stort..

Kommentar
Fra : Klejtrup

Dato : 26-06-05 00:27

Sorry troede du skrev golf 2 men det gør ingen forskel..