/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
lyd fra moske
Fra : legind
Vist : 1888 gange
100 point
Dato : 07-04-05 08:56

jeg skal bruge lyden fra en moske altså det som de står og bræger ud over byen er der nogen som ved hvor jeg finder det

Kommentar
Fra : macau

Dato : 07-04-05 09:02

jeps,,,,prøv i gellerupparken i århus der er sikkert gevinst

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-05 09:05
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-05 09:32
Kommentar
Fra : bne

Dato : 07-04-05 13:03

Pas nu på at du ikke kommer til at lægge en opfordring til et eller andet, på en hjemmeside eller ud til anden offentlig spanking - bare fordi du ikke kender sproget......

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 07-04-05 13:56

Man fatter jo ikke de der ! Det er som om de er komplet ligeglade med om han kan synge eller ej ! Bare han "synger" de rette ord ?!?!
Det bliver ikke udenfor mit hus ihvertfald.
Så kommer det ihvertfald til at regne med Molotow-Cocktail

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 07-04-05 14:25

Her er en masse lydfiler...men spørg mig ikke hvad der siges

http://freekuwait.com/Mosque/sound/index.html

Accepteret svar
Fra : Rao

Modtaget 100 point
Dato : 07-04-05 14:57

Hej Legind

Her er svaret og links til dit spørgsmål:

Den første link http://pachome1.pacific.net.sg/~makhdoom/azan.html er tekst af AZAN (Tekst af lydden som er indkaldelse til bøn, og som man hører gennem højtalerne fra moskër i muslimske lande) Copy og paste denne link og I fed rød tekst vil du kunne læse det tekst som bliver læst over højtalerne.

Det andet link er http://haqaonline.com/multimedia/video/azan/ Lyden af AZAN
(Lydden som er indkaldelse til bøn, og som man hører gennem højtalerne fra moskër i muslimske lande) Copy og paste denne link og klik på download.

Ovennævnt har du begge dele, om du vil bruge teksten eller bare høre Azan, er helt op til dig.

Jeg har lyttet samt læst ovennævnte links og kan fortælle at det er svaret på dit spørgsmål og der er ikke noget der mangler hverken I takst form eller lydden.

Grunden til at jeg siger det er at miritdk har sendt en link (call to prayer) som mangler noget af lyden i slutningen.

Jeg håber du kan bruge det.
Hvis du skulle have flere spørgsmål så er du velkommen til at emaile på: rao@ofir.dk

Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 08-04-05 11:19

Tak for svaret Rao.