/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook problemer
Fra : barneyboy
Vist : 457 gange
200 point
Dato : 06-04-05 23:57

Jeg prøver at oprette en outlook e-maIL adresse på en andens computer men kan ikke få oprettet en profil så jeg kan hente mine mail, hverken fra get2net eller hotmail. Den bliver ved med at komme op med navnet Paul@get2net.dk for at synkroniserer beder den hele tiden om password og prøver sammentidig at logge på via modem (opret forbindelse...)

-barney

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 07-04-05 00:08

profiler styres fra kontrolpanelet hvor du går i post og finder profiler
der kan de forskellige profiler blive lavet og styres hvilken profil der skal bruges eller få stillet spørgsmål om hvilken profil der skal anvendes når outlook åbner
hvis den andens profil vil med i din profil skal du i datafilstyring i din prfilog fjerne den pst fil der høre til den andens profil
så skulle det hele være løst

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 210 point
Dato : 07-04-05 00:15

Hejsa
Prøv evt. via http://www.dandomain.dk/support/e-mail/
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : barneyboy

Dato : 08-04-05 20:46

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-04-05 10:06

Velbekomme... og takker for points