/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puch maxi "varmes op"
Fra : Nikker
Vist : 358 gange
25 point
Dato : 06-04-05 22:54

Hej, jeg har overvejet at købe en puch maxi ,men der står at den skal varmes op.

Bliver den varmet op af at man kører på den regelmæssigt?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-04-05 22:59

At varme en motor op, betyder som regel, at man når den startes kold, kører lidt behersket indtil motoren er driftsvarm, for ikke at belaste den kolde motor for meget så man forkorter dens levetid.

Der er ikke ret mange motorer der kan tåle at få "fuld skrue" når de er kolde.

mvh dova

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-05 00:08

Enig med dova. Du kan også vælge at kigge lidt på denne side, her er meget godt at hente for en 'ny ejer'
http://hjem.get2net.dk/Home_Of_Callis/callis/index.htm
Hygge...
Søren