/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Abtronic
Fra : Krassus
Vist : 989 gange
90 point
Dato : 06-04-05 20:39

hey, er blevet for doven til at tage situps, men vil jo gerne have den flade mave... her forleden så jeg, lettere tømmermandsramt, den geniale opfindelse på tv-shop! Abbtronic eller sårn noget, den skulle fungere ved at sende elektriske impulser ind i musklerne, og derved træne dem...
mit spørgsmål går så på: Virker den, og er der nogen som har personlige erfaringer med lortet, sq dumt at smide 500kr. efter noget som alligevel ikke holder en meter... Svar udbedes ;)

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 06-04-05 22:40

Hey..

Jah, kunne da også godt tænke mig og vide om sår'n noget virker, mon det er hårdt :/ :P

Men du snakker om at den koster 500 kr. jeg har tit set noget lignende på www.qxl.dk der vist for det meste kun ryger op i en 60 kr. eller sådan noget.. Men skal ikke kunne sige om de er ligeså gode..

Her er ihvertfald noget der ligner: http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17261005
Og her: http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17337308

Håber det kunne bruges..

M.v.h. Simon

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-04-05 00:28

Et af de der smarte TV-shop-fiduser med små strømelektroder på??
De arbejder på den måde, at strømimpulserne får muskulaturen til at arbejde lidt. Altså man får små elektriske stød hele tiden.
Og det giver måske en lillebitte brøkdel af det som du får ud af almindelig træning.
Så vaskebræt? Nej.
Fedtreduktion? Nej.
Det der måske er i det, er at ligesom en hvilken som helst anden tætsiddende beklædningsdel man bærer i længere tid, kan man reducere f.eks. taljemål med et bredt bælte, eller hvis det er en bred urrem, håndledsmålet.
Forresten gør de temmelig ondt at bruge, det har været demonstreret i fjernsynet, enten i Rene ord for pengene eller lign.

mvh dova

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 07-04-05 08:31

Hejsa..

Jeg var en af de naive der brugte 500,00 på den... DEN VIRKER IKKE....
Hvis du gerne vil bruge 500,00 på ingen ting, vil jeg gerne oplyse mit konto nr.

Der er kun den gode gamle måde at få flad mave på... Så kom du bare igang med dine situps

Kandaikke..

Kommentar
Fra : zenix

Dato : 25-06-05 18:50

hvis du gerne vil ha en flad mave er der 3 gode råd:
1. Mavebøjning
Sæt dig som vist. Rul langsomt op og før skiftevis albuerne over mod det modsatte knæ. Lav så mange gentagelser, du kan.

2. Sidebøjning
Tag en håndvægt i den ene hånd og tag fat med den anden på modsatte side af hovedet. Bøj lige til siden. Vægten skal være så tung, at du føler modstand. Skift side, når du er træt.

3. Taljevrid
Find et kosteskaft og læg det over skuldrene. Drej først til højre. Fortsæt så mange gange, du kan. Det er vigtigt, at du hele tiden ser lige frem.