/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
IBM thinkpad 600E
Fra : hauerbach
Vist : 343 gange
20 point
Dato : 06-04-05 20:33

Efter vi er gået over til sommertid, vil min bærbar have opdateret tiden i bios. Når jeg starter op skrives der fejl 163 hvorefter jeg får åbnet et billede i bios, hvor jeg kan stille tid og dato. Men ... når jeg har skrevet den rigtige tid og dato og trykker enter, starter maskinen op igen og skriver fejl 163 osv .... Hvordan kommer jeg ud af denne onde cirkel ?

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 30 point
Dato : 06-04-05 21:04

Prøv evt. dette link:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=LWIK-3SR4PW

Der burde kunne findes yderligere svar.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-04-05 21:44

Jeg følger lige med her, for jeg har det samme problem med min Thinkpad 600

mvh dova

Kommentar
Fra : hauerbach

Dato : 06-04-05 22:36

Hej Ivan

Tak for dit svar. Jeg har en formodning om at mit backup batteri er ved at være flad, således at jeg ikke kan committe den nye tid.
Held og lykke til dig dova.
Jeg får en PC-doktor til at kigge på min maskine en af dagene, men skal nok vende tilbage hvis jeg kan bidrage med en løsning.

Mvh - Hauerbach

Godkendelse af svar
Fra : hauerbach

Dato : 06-04-05 22:39

Tak for svaret IBM760.