/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
chaussésten i cirkel eller spiral
Fra : hvaderikkeibrug
Vist : 2992 gange
200 point
Dato : 06-04-05 18:19

Er der nogen, der har et godt tip til, hvordan man får en flot cirkel, når man lægger chaussésten.
Cirklen skal være ca. 110 i diameter. Jeg ved godt, at man graver ud efter en rille tegnet med en pløk forbundet med en snor på 55 cm fastgjort i midten, og at man lægger stabilgrus o.s.v., men når den første chaussésten er lagt på lige i midten, er der så en fidus til at lægge resten enten i regulære cirkler eller i spiral, så det kommer til at se ordentligt ud?

Accepteret svar
Fra : jej123

Modtaget 210 point
Dato : 06-04-05 18:44
Godkendelse af svar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 06-04-05 21:12

Tak for svaret jej123. - Det var lige det, jeg havde brug for. Havde ellers været ude og søge på Nettet, men fandt altså ikke denne.
Så nu kan jeg smøge ærmerne op og komme i gang.

Kommentar
Fra : jej123

Dato : 06-04-05 22:19

god arbejdslyst

mvh